Johannanystrom

Alla inlägg under januari 2010

Av Johanna Nyström - 2 januari 2010 10:56

Gårdagen var väldigt lugn för min del. Jag laddade hem första Johan Falk filmen för att mamma ville se den, så den har jag, mamma & pappa legat och sett. Efter det gick jag i duschen och tänkte försöka ta mig ut men jag la mig i sängen för att just varva ner och vips så tog tröttheten över. Sov i tre timmar och klockan var alldeles för mycket när jag vaknade igen. Tio, halv elva typ. Men lika bra var det, kände mig så sinnessjukt trött och det tog inte länge innan jag sov lika snabbt igen. Sen har det varit en riktigt skit natt. Vaknat tusen gånger, fryst så ini h och knappt kunnat andas för att jag varit så täppt. Så då var man sjuk nu också! Shit så kul. Sen har jag vaknat halv sex på morgon av att mamma och pappa kom hem. Jag fattade ingenting, jag kollade på klockan och tyckte det var konstigt att dom kom hem den tiden, min första tanka var NEEEJ, mormor! Tänkte att hon blivit sådär dålig igen och fått åka in, så jag ropade åt mamma och frågade vad som hänt men tur nog var det inte så illa, hon hade bara ramlat och dom hade varit ner och hjälpt henne upp. Sen dess har jag knappt sovit nå.


Idag har jag ingen aning vad som händer? Städa rummet är ett måste iaf, det ser ut som fan här inne. Och dricka massa ingefära te, äta apelsiner osv, allt för att försöka bli frisk(are).

Av Johanna Nyström - 1 januari 2010 13:40

Jahapp, då var det nytt år, igen! Vilket firades igår med en massa vänner :) Jag hade skit trevligt, vi drack, spelade Buzz, surrade, sköt raketer och en jäkla massa mer. Sen vid kanske tre(?) blev jag väldigt trött så jag traskade till pox i kylan och mörkret, ensam & mörkrädd. Sen har jag slocknat på en gång jag la mig typ, eller först hade Ida och dom kvar tacos så jag åt lite, sen somnade jag! Har vaknat vid elva idag, då har jag suttit och druckit Cola med is, fyfasen så gott det var! Hade kunnat dricka hur mycket som helst. Sen kom mamma och hämtade mig och nu sitter jag här, eller ligger här i sängen och är helt slut. Kanske jag slår på en film och ser?


Men först tänkte jag dela med mig lite av mina nyårslöften:


* Sluta snusa, målet är innan våren

* Börja träna 4-5 ggr varje vecka, ink. promenader

* Skriva en: Att göra lista år 2010 tsm med Linn

* Dra ner ordentligt på alla godsaker, godis, chips, läsk, fika mm.

* Börja spara/lägga undan pengar varje månad


Jag lägger upp någon bild från igår senare, dock glömde jag som vanligt bort kameran men några bilder finns iaf =)

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards