Johannanystrom

Alla inlägg under juli 2011

Av Johanna Nyström - 31 juli 2011 22:01


                                                         

Av Johanna Nyström - 31 juli 2011 17:59


Igår efter mycket tjorv blev det att fara till Piteå. 

Först svara inte han som skulle köra oss men så vi gav ju som nästan upp jag och matte. Så vi var i Vännes hela eftermiddagen och skruvade. Men sen klockan halv sex ringer Dan och säger att vi ska göra oss klara fort. Så vi gasade gärnet till T-vik och gjorde oss klar och sen tog vi min bil, jag, matte, dan, camilla, dp & emma +chaufför. Och shit vilken rolig resa dit. Och hur roligt vi hade där och på hemvägen. Helt sjukt! 

Jag och Camilla skulle ju se Veronica men såklart missade vi henne eftersom kön in till området var sjukt lång och det tog en evighet. Men vi hann iallafall se The Ark och de var ju tur eftersom de var deras sista spelning. Int för att jag direkt sitter och lyssnar på dom men nån låt dom har är väl bra :) Sen efter det drog vi in på Pentryt eller vad de nu heter? och köpte oss lite alkohol innan vi for och käka och sen såg sist bandet som jag inte minns namnet på? haha! 


Klockan 05.00 var vi hemma på T-vik men jag och matte somnade inte fören efter sex nån gång för vi legade bara och myste och surrade som aldrig förr :) Idag har vi bara tagit det lugnt och nu sitter jag i G-byn, har precis tryckt i mig tacos och ska snart börja rulla vidare. Håller på fundera vad man skulle ha hittat på? 


Lägger upp nå bilder senare iaf... 


TACK för en helt underbar kväll igår :) Jag, Emma & Camilla hade det BÄST! <3

Killarna också då såklart ;)

Av Johanna Nyström - 30 juli 2011 11:54


Hallå alla underbara människor =)


Lördag idag och jag är på toppen humör. Livet känns ut förjävla härligt idag och jag känner mig så glaaaaaaad :)


Ikväll blir det mest troligt att fara till Piteå på Pdol, om vi nu hittar en lösning på några problem ;P haha! Är sjukt sugen fara men ändå stanna hemma. Spelar som ingen roll egentligen men att se live band, dricka och umgås med underbara människor lockar :) Synd att man är ganska fattig men det löser sig. Sitter nu iallafall hemma och håller på ladda ner massa låtar från spotify och ska bränna en go skiva. Var allt för längesen så nu passar jag på när humöret är på TOPP!

Av Johanna Nyström - 28 juli 2011 21:38


Blev att fara till Vännes när Matte kom hem och där bjöds det på grillad fläskfilé, strips, vitlöksbröd och bea-sås :) Sjukt gott! Sen har jag bara suttit i solstolen resten av tiden vi var där och tagit det lugnt. 

Har kommit hem för ett tag sen och ligger nu i soffan med datorn på magen och blippar mellan olika tv-kanaler. Funderar på att slå på en film som vi laddat ner. Måste försöka sova tidigt ikväll eftersom jag börjar jobba 7 imorgon så måste stiga upp vid 05.50 för att hinna duscha osv. 


 

Av Johanna Nyström - 28 juli 2011 17:29


Sen har jag helg =)


Har precis kommit hem från jobbet och ligger nu i soffan och tar det extremt lugnt och väntar på att Matte ska komma hem. 

Måste styra upp nå mat dirr han kommer för håller på hungras ihjäl och det är tomt i kyl&frys här. 

Av Johanna Nyström - 28 juli 2011 09:14


Torsdag idag och vi närmar oss helg. 

Ska snart dra iväg och jobba lite. Härligt med pengar! :)



Igårkväll var jag och Matte hos Ida & David hela kvällen. Killarna va ute och skruvade i crossen och vi inne och skruva ihop lite ikeamöbler :) 

Fast jag blev less ganska snabbt för det var sjukt tjorvigt så jag låg mest på soffan och såg på. haha! Sen när vi kom hem igen slog vi på tvn i sovrummet och slocknade vid elva. Vilket var sjukt skönt . . .

Av Johanna Nyström - 27 juli 2011 07:18


Igår blev det jobb på dagis iatället för på Konsum. Var kris med personal så jag var tvungen ringa höra med K om jag inte istället kunde få vara där och dom ta in nån annan. Och det gick ju, vilken tur. 


Dirr efter jobbet blev det att fara plocka upp Annika och fixa inför bilbingon. Sen gasade jag, Annika & Ida till lansjärv där vi satt på spänn hela tiden eftersom nån av oss alltid var nära. Jag höll på dö två gånger typ. 

Först hade jag ett nummer kvar till en rad men nån jävel tuta och när vi går över på två rader så kommer ju självklart mitt nummer på första utropet. Sur som fan blev jag. Sen på sista bladet satt jag med ett nummer ifrån 40000kr länge. Tror ni jag hade nå åt psyket? haha! Satt och var garn nervös och nästan skaka. Men 9an kom aldrig och nån annan vann :(


Nåja, det skulle vara bingo nästa vecka med samma prislista så då tar vi hem det :) Nu ska jag klä på mig och fara jobba..... Snart helg =)

Av Johanna Nyström - 26 juli 2011 13:39


Egentligen skulle jag vilja mata sönder det här inlägget med en massa fula ord och bara skriva allt jag känner, tycker & tänker. 

MEN jag tror jag istället håller käft och inte skriver nå. 

Är nog bäst!!!!



Hemma på rast en sväng, snart tillbaka igen och jobba klart för den här dagen. Sen ikväll blir det bilbingo med Annika, tänkte försöka få med mig Matte också :) Men han tycker det blir så långtråkigt sitta där i flera timmar. haha! Finaste där :) 

Men gör ett försök iallafall .......


Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards