Johannanystrom

Alla inlägg den 21 januari 2010

Av Johanna Nyström - 21 januari 2010 17:05

Direkt jag slutade klockan tre idag var det raka spåret till badhuset där jag tränat i just över en timme. Körde ganska hårt men magen fick vila lite mer idag eftersom jag har träningsvärk from hell. Likaså i benen, så det blev mest rygg, armar och motion. Vilket duger bra :) Jag har faktiskt glömt bort hur skönt det egentligen är att träna, man mår så himla bra i kroppen efteråt och just nu känner jag mig så peppad att träna varje dag. Vilket jag kommer fortsätta med framöver. Varje dag klockan tre då jag slutat blir det en stund i badhuset. Behöver ju inte ens oroa mig uti något kort eftersom det alltid är folk där vid den tiden och dörren är öppen. Promenader tar jag då det inte är för kallt och då jag har tid.


Idag har jag förresten också fixat en ny tid till att färga + klippa håret. Var ju tvungen avboka den jag hade i tisdag när jag började praktik. Så den 9 feb kl halv fem har jag nu tid, känns ut länge och hade gärna velat få fixat håret NU eftersom jag har en FET utväxt som stör mig nånting jävulskt.

Nå ikväll blir det iaf att ta det mera lugnt, kanske fara med mamma & pappa till Gyljen just eller fara till Dan på en kaffe om han nu är hemma. Annars ska jag bara ligga hemma och vila, se Made In Sweden och vara glad över att det är fredag imorgon :D

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards