Johannanystrom

Alla inlägg den 25 januari 2010

Av Johanna Nyström - 25 januari 2010 18:56

Som jag har tjatat och tjatat ända sen filmen 2012 visades på reklam att jag vill se den, men det har aldrig blivit av men NU äntligen får jag se den. Väntar bara på att mamma ska sluta jobba, så ska hela familjen bänka sig framför tvn och bli skrämda inför när jorden ska gå under :) haha!

Kommer säkert ha massa konstiga drömmar inatt om det då, har ju haft en tidigare så. Måste ju även passa på och skryta på mig själv lite nu, har ju äntligen fått tummen ur röven och städat rummet, vilket jag skulle ha gjort förra veckan. Så nu är det som nytt igen och man kan röra sig här inne utan att kliva på massa kläder/saker som legat på golvet och man slipper kvävas av allt damm :)


Nu - 2012

22 - Paradise Hotel

23 - Sova

Av Johanna Nyström - 25 januari 2010 17:15

Bilder från sommaren 2008 & 2009.


  


      


      


 


       


       


   


       


       


   


       


       


   


      


      


  


      


      


      


  


      


      


      


  


      


  


Av Johanna Nyström - 25 januari 2010 15:15

Måndag idag och det känns ju ut både förjävligt och förjävla bra.

Det sämre är att jag måste jobba, det bättre är att det är en dag närmare till helg.


Dagen idag har gått extremt sakta. Det känns som att en kvart har varit en timme. Tror jag måste sluta titta på klockan hela tiden, det gör nog så att tiden känns ut att gå ännu saktare. Men nu är måndagens arbete över och det är bara 4 dagar kvar till fredag. Hur jag längtar!

Mina planer efter att jag slutat idag var ju att skjutsa hem David och ta träningskläderna och fara träna meeeen då hann jag ju med en liten olycka nyss. Jag halka på bron när jag skulle in och slog mig förbannat hårt i ryggen så jag tror träningen får vänta tills imorgon. Det gör för ont. Så istället ska jag nu ta det väldigt väldigt lugnt resten av kvällen.

Äta mat, se 2012 (ÄNTLIGEN) och sen klockan tio Paradise Hotel.

En bra och lugn kväll alltså.


Förresten, någon som vill komma på bio med mig på Onsdag? - Avatar!

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards