Johannanystrom

Alla inlägg under mars 2011

Av Johanna Nyström - 31 mars 2011 22:30


Såå sjukt bra låt .......


Av Johanna Nyström - 31 mars 2011 22:20


Den här dagen bilden togs. 

Förra veckan en sjukt solig och varm dag, allt var på topp, jag var på sjukt bra humör, älskade livet - allt! Nog för att jag gör det nu också men den här dagen var speciell :)

Underbara dag, underbara liv!


 

Av Johanna Nyström - 31 mars 2011 18:14


Tycker jag hunnit med mycket idag, solat, städat, umgåtts med Annika, hälsat på M&M, lagat mat och nu sitter jag med färg i håret. Äntligen blir man rådhårig igen och får bort den där urtvättade matta tråkiga färgen. Skönis! 


Väntar på att jag ska få skölja ur det sen blir det att mumsa i sig kycklingsallad. Fyfan så gott de ska bli :) Jag riktigt längtar! 


PUSS!

Av Johanna Nyström - 31 mars 2011 13:24


Känns ut rätt sjukt att man far och lägger sig i ett solarium när det är strålande sol ute. haha! Nåja, det är ju varmt och skönt så vafan :) 

Sola ute får jag göra i sommar för då jävlar ska jag ligga på playan varje ledig minut. Härligt!


Torsdag idag, har hunnit med att hälsa på mormor och morfar en snabbis, varit sola och snart ska jag städa här hemma som jag lovade pappa :( Trist! Sen tänkte jag även försöka hinna med att färga håret. 

Börjar bli less att färgen far ur direkt och jag måste färga varje vecka. Har inte råd i längden. Någon som vet vars man kan köpa/beställa billig lysröd färg? Ge förslag tack :) Har tidigare köpt från Lyko.se färgen Schwarzkopf Igora Color Gloss red spark men tänkte om det finns nå i samma färg fast billigare och bättre?

Av Johanna Nyström - 30 mars 2011 22:45


Kan inte beskriva hur glad jag skulle bli om jag fick, vann pengar, jaa vad som helst. En miljon skulle inte sitta helt fel men jag skulle nöja mig med 10000 kronor fast. Vet inte hur längesen det är jag shoppat, unnat mig massa nya saker, skor, kläder, smink, smycken, parfym, precis som de allra flesta gör. Visst jag får löner men alla löner jag fått från konsum och lekis dom senaste månaderna har jag inte rört en krona från, utan jag har satt dom pengarna på sparkontot för att jag ska kunna köpa mig en bil. Sen resten av pengarna som jag får från AF har ju varit betydligt mindre eftersom jag jobbat så mycket på senaste så då får jag inte lika mycket därifrån. Knappt så man klarar av att leva på det lilla.

Jag vill ju shoppa, jag älskar att shoppa, håller på bli galen... AAH!


Tur som fan att jag nu snart har tillräckligt med pengar så jag kan köpa mig en bil och sen istället börja shoppa och göra massa roliga saker med mina "extra" löner... LÄNGTAR! 


Onsdag idag iallafall som börjar dra sig mot sitt slut. Har jobbat 8-14.15 och efter det hängt en stund med Vickan och sen varit hälsa på Dan. Surrat & chillat som fan. Sen kom även Matte och höll oss sällskap. 

Nu ligger jag hemma och funderar på att göra natt snart, är sjukt trött & sliten, ryggen och fötterna värker och halsen är inte alls som den ska. 

Men först ska jag göra ett försök med att hitta nå nya bra låtar .......

Av Johanna Nyström - 30 mars 2011 07:02


Igår blev det att fara till Luleå med bröderna Wikman.

Dom shoppa - jag såg på! 

Lite märkligt, brukar ju vara tvärtom :) Men då man inte har pengar så får man bara se istället. Fast gjorde inte mig så mycket att jag inte kunde slösa, var bara skönt och roligt annars fara göra nå. 

Sen på kvällen hängde jag med Annika, vi hann med några varv kring byn, massa surr och skratt - som vanligt :) 


Idag blir det några timmars jobb, vet inte hur länge det beror på när jag plockat in alla gårdagens varor... Hoppas man orkar sig igenom dagen fr har börjat bli förkyld igen, eller det har väl aldrig gått över riktigt. Så nu snorar jag som aldrig förr och halsen den värker så fiiiint! :(

Av Johanna Nyström - 28 mars 2011 15:05


Gissa om jag var nå död på morgon när alarmet ringde 05.30? Eeeh joo så ini helvete. Men det var bara stiga upp och hoppa in i duschen för att sen åka med bussen till Kalix där jag och Vickan hunnit med allt möjligt. Gjort ärenden, hämtat Albin på dagis och ätit go sallad. Sen har vi mest legat i hennes mammas lägenhet och dött. + att min gammel go bil stod där ute på parkeringen så jag har suttit och dregglat i fönstret och haft ångest att jag sålde den. Sjukt så den var fin nu, han har då fixat till den killen som äger den nu. Den gamla fula bruna inredningen var borta och istället var det nu blå/svart, andra baklysen m.m


Var ju tvungen smyg fota gumman så lägger upp nå bilder :)


NU

   


När jag hade den

   

Av Johanna Nyström - 27 mars 2011 19:52


... Söndagar!


Har varit en riktig chill dag, har hängt med gumman V min idag, vi har mest legat inne och sett, varit ut på byn en sväng och bara allmänt myst. Såna här dagar behövs ibland men ändå hatar jag dom. Söndag är värsta dagen på hela veckan, eller den får fan dela plats med måndagar. 


Antar att resten av kvällen blir lugn, karl min är alkoholist idag och dricker +bastar så väntar på att han ska höra av sig om jag måste fara hämta hem dom från skogen. Annars blir det nog en lugn kväll för imorgon ska jag upp 05.30 för ska åka med bussen till Kalix med Vickan och hämta hem Albin. Kul göra nå annat för några timmar och komma bort härifrån en lill stund :)


Puss & Kram till er alla snälla jävlar där ute!

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Skapa flashcards