Johannanystrom

Alla inlägg under juli 2010

Av Johanna Nyström - 28 juli 2010 15:43

Onsdag idag, vi är mitt i veckan och jag njuter av min ledighet jag bestämde mig att ta!


Var ju som sagt på Bilbingo igår med mamma & Ida. Ingen vinst men det gör faktiskt inte mig nå. Är bara allmänt trevligt sitta där och spela. När vi väl var hemma igen for jag ut med boysen och svammlade på & for till Nilles mitt i natten och lagade oss mat.

Vaknade vid tolv idag, legat här hemma en stund och solat innan vi drog vidare till Garbins. Nu snart blir det mat, sen ikväll tänkte jag se någon bra film. Och imorgon blir det jobb :)

Av Johanna Nyström - 27 juli 2010 14:39

Sista gången det är bilbingo för i sommar och storvinsten höjs nu till 40000 kronor! Tänkte ge det en chans, int för att man vinner men känslan att sitta där med ett nummer ifrån bingo är härlig.


Förresten, alla tjatar om att det varit ett hejdundrandes åskväder på morgon som jag tydligen missat? Måste ha varit extremt trött för jag har då blåst på och sovit och inte hört ett skit! Lite synd, för åska är ju så mysigt! :) Vädret svek ju idag men håller på klarna upp nu, så imorgon förhoppningsvis kommer man kunna sola & bada :)

Nää, nu blir det mat, kyckling&ris!

Av Johanna Nyström - 27 juli 2010 11:35


                       

  

Av Johanna Nyström - 27 juli 2010 00:18

Har precis kommit hem efter en väldigt lugn & trevlig kväll som spenderats i Fridas soffan tsm med hon, Annika & Lina. Vi hann med en massa surr, skratt och framförallt skrik till filmen The Decent 2.

Trodde jag skulle få hjärtstillestånd där några gånger men jag klara mig:)


Snart blir det att snöra sig i sängen för min del. Vill ju orka med morgondagen som tydligen ska bli solig & varm! Ryssvärmen är här! Woho! Det tackar vi för! :) Då blir det beachen hela veckan lång.


Godnatten gott folk! <3

Av Johanna Nyström - 26 juli 2010 15:14

Dom ringde precis från konsum och frågade om jag kunde komma jobba på Torsdag och självklart tackar man ju inte nej :)

Jag behöver alla pengar jag kan få just nu för AF kan ta sig i röven.

Dom sätter en i praktik efter praktik, utbildningar och en massa annat svammel hela tiden och jag har fått nog. Man blir bara utnyttjad och sliter lika mycket som dom vanliga anställda om int mer och vi får bara 130kr/dag. Jag har då fått nog, så har tagit "semester-ledigt" därifrån, vilket betyder att jag inte får ett öre förren jag går in dit igen och går med på att hamna på praktik i 3 månader och efter den perioden är slut hamna på ett nytt/annat ställe och så fortsätter det så hela tiden ....

Jag håller verkligen tummarna att jobbet jag kanske kommer få nu i höst blir av. Jag orkar inte med satta kuk AF och deras korkade system.


I övrigt ser det ljust ut för utlandsresan som jag & Lina tänkt fara på nu i slutet av Augusti. När jag får all lön och dom sista pengarna från försäkringskassan har jag råd till resan. Sen behövs det bara lite fickpengar och allt är klarrrt! :) Hoppas på att dom behöver mig fler dagar att jobba ...

Av Johanna Nyström - 25 juli 2010 20:59

Är det bästa! Legat och sett film, chillat hela dagen typ. Myst & lekt med Tigro, hunnit se Never back down, som är en sjukt bra film förresten. Och nu blir det att slå sig ner i soffan med mamma & pappa och se någon bra film + äta lite gott! =)


Håller tummarna att det blir kanoners väder imorgon så man får steka och bli brunare! Vill ju inte vara lika blek som ett lik ;)

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards