Johannanystrom

Alla inlägg den 2 januari 2010

Av Johanna Nyström - 2 januari 2010 19:05

Jag vet fan inte vad det är med mig och dagar. Igår trodde jag det var söndag och idag likaså. Jag tror det fortfarande tills jag kommer på mig själv med att det bara är lördag. Måste vara alla dom här udda & konstiga dagarna man druckit på som gör en helt förvirrad.


Idag har jag iallafall fått städat rummet och sen har jag haft sällskap av Linn hela dagen. Vi har legat på mitt tjejrum och surrat, sett film osv.

Nu har hon svikt mig och farit hem en snabbis och jag ligger här själv på rummet och snorar. Är verkligen jobbigt att vara förkyld, jag hatar det!

Men jag ska iaf föröka rycka upp mig nu och försöka komma på något att göra ikväll. Kan ju inte ligga hemma och sova bort en till helgdag. Nog för att det faktiskt är rätt skönt.



Av Johanna Nyström - 2 januari 2010 10:56

Gårdagen var väldigt lugn för min del. Jag laddade hem första Johan Falk filmen för att mamma ville se den, så den har jag, mamma & pappa legat och sett. Efter det gick jag i duschen och tänkte försöka ta mig ut men jag la mig i sängen för att just varva ner och vips så tog tröttheten över. Sov i tre timmar och klockan var alldeles för mycket när jag vaknade igen. Tio, halv elva typ. Men lika bra var det, kände mig så sinnessjukt trött och det tog inte länge innan jag sov lika snabbt igen. Sen har det varit en riktigt skit natt. Vaknat tusen gånger, fryst så ini h och knappt kunnat andas för att jag varit så täppt. Så då var man sjuk nu också! Shit så kul. Sen har jag vaknat halv sex på morgon av att mamma och pappa kom hem. Jag fattade ingenting, jag kollade på klockan och tyckte det var konstigt att dom kom hem den tiden, min första tanka var NEEEJ, mormor! Tänkte att hon blivit sådär dålig igen och fått åka in, så jag ropade åt mamma och frågade vad som hänt men tur nog var det inte så illa, hon hade bara ramlat och dom hade varit ner och hjälpt henne upp. Sen dess har jag knappt sovit nå.


Idag har jag ingen aning vad som händer? Städa rummet är ett måste iaf, det ser ut som fan här inne. Och dricka massa ingefära te, äta apelsiner osv, allt för att försöka bli frisk(are).

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards