Johannanystrom

Alla inlägg under oktober 2012

Av Johanna Nyström - 30 oktober 2012 16:43


Fattar inte. Redan onsdag imorgon. sickt! 


Efter jobbet for jag och bättra på "brännan" och sen till Daniella där hon bjöd mig på middag, risgrynsgröt och rostade frallor med ost på, sjukt gott & trevligt! :) 

Ligger hemma nu i soffan och samlar lite ork. Blir en prommis senare med Daniella och Helena. 

Annars regnar det ute, härligt, INT. Har ju snöat halva dagen så ni kan ju gissa hur blött det är ute. Vi får ju verkligen hoppas att det inte fryser på inatt. Då lär man ju glida av vägen imorgon. 


Annars är allt super bra. Livet rullar på som vanligt och jag är lika lycklig som sist om inte mer :) Har världens bästa pojkvän, familj och vänner. Dock håller jag på tappa suget till att blogga, har inget vettigt skriva eller någon större lust alls till att sitta glo på datorn förutom att se bra hästfilmer som jag googlar fram ;) haha. Kanske är därför. Tror jag ska slå på en nu faktiskt :) Ha de gött!! Kan bli lite dött här ett tag framöver, men vi ser ju.

Av Johanna Nyström - 28 oktober 2012 20:22


Varit i Boden halva dagen med Helena och Dennis och sprättat pengar på Dollar Store. Vi hitta även en annan butik inne i stan, Gilla. SJUKT fina saker, hade kunnat slösa flera tusen men jag hejda mig. Men det blev en hel del fina saker iallafall :) Så i eftermiddag har jag fixat och donat på här hemma och det blev riktigt bra. Men kan bli bättre. Jag tar det lite eftersom. Men måste iaf säga att jag trivs och det börjar vara mer hemtrevligt. Om man kan säga så. Sen har jag och Matte bytt batteri i min bil och dressat om till vintersulor. OCH vad tror ni vi märker då? JOO punka, OM jag har otur. Har jag tur är det bara lite luft så vi har fyllt på och ska senare gå ut se om det pyst ut igen. Är de punka blir jag fan sjukt sur och irriterad. Orkar inte med mer skit uti bilen. Har varit utan i tre veckor nu och håller på bli tokig. 


Nu blir det iaf chill som fan. Har nyss duschat och tänt ljus, krypt ner under filten och ska se nå tv. Öppnar imorgon så blir att göra natt i bra tid. 

Av Johanna Nyström - 27 oktober 2012 17:24


Hann det alls vara fredag? Fan så det går undan. 

 


Tog det sjukt lugnt igår. Var med Helena ett tag och vi körde bara omkring och surrade. Sen myste jag mig ner under täcket i soffan och såg en bra film. 


Idag har jag hunnit vara med mamma på Bränna och shoppat lite små saker till lghn. Varit till Snabers med hundarna och gått i skogen där pappa var för att lämna kaffe åt han. Vilket var sjukt härligt. Sen har vi ätit/fikat på Bvalls och nu på eftermiddagen har jag bara varit hemma och fixat med mig själv. Fräschat upp mig, vilket inte händer allt för ofta så det var på tiden. Och nu sitter jag och halv glor tv och funderar på vad man skulle ha gjort ikväll. Matte har fixat ett nytt batteri åt mig så vi lär säkert sätta det på plats i bilen min så jag slipper vara billös. Vi fick ju igång den förra helgen men batteriet hade gett upp så var tvungen köpa ett nytt. TUR dom är billigare i finland ;) Sen hade jag behövt få på vinterdäcken eftersom jag lär glida av vägen när jag har världens sämsta sommardäck på. Men tror det blir mera lugnt ikväll också. 


Imorgon blir det mest troligt följa med Helena till Boden en snabbis för ett ärende och in på DollarStore :) 


För övrigt är jag sjukt glad och lycklig! =)

Av Johanna Nyström - 24 oktober 2012 18:57


Av Johanna Nyström - 24 oktober 2012 16:01


Sitter och ser på bilder från i somras då jag, Vicky och Sofia testade våra vingar! Såå härligt! 

             


Hörrrrni tjejer, jag är redo för fler action fyllda, spännande, adrenalin kickar! ;)

Av Johanna Nyström - 24 oktober 2012 15:40


Efter att ha legat hemma i soffan i fyra dagar fick jag nog. Var tvungen fara från lägenheten. Orkar inte vara där nå mer och se samma sak hela tiden så Matte fick skjutsa mig till G-byn. Fast det är som också "hemma" för mig. Så egentligen spelar det ingen roll om jag är på T eller här i G för att vila. 


Har hälsat på morfar en snabbis, druckit kaffe och fikat go bulla. Sitter nu och väntar på att pappa ska komma hem från jobbet så ska jag sniggi äta här ;) Alltid bra kunna fara hem till föräldrarna och äta. haha! 

Av Johanna Nyström - 24 oktober 2012 10:41


Första dagen på fyra dagar som jag inte har huvudvärk. Halleluja! Ni fattar inte hur skönt det är. Allt mitt vilande har gett resultat. Så himla härligt. Så idag mår jag bra, eller mycket bättre än jag gjort dom senaste dagarna. Imorgon blir det jobb igen. Men ska fortsätta vila idag så kanske man är frisk som en nötkärna imorgon. Hade suttit fin fint. 


Solen skiner för fullt ute och det ser ut vara förbannat halt. Vägen blänker. 

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards