Johannanystrom

Alla inlägg den 4 januari 2010

Av Johanna Nyström - 4 januari 2010 23:08

Har precis sett PH, och vad ska man säga? YEEEY! Däremot verkar den nya tjejen ha glömt hjärnan hemma. haha! Nåja, det blir ju bra underhållning till oss bakom tv-rutan om int annat :)

Nu ligger jag här i sängen i min ensamhet och gruvar mig för att sova som alla andra kvällar. Jag hatar verkligen att sova själv, det är de tråkigaste som finns. Man har ingen man kan ligga och hålla om, känna närhet av, tala med eller känna sig omtyckt. Det suger verkligen och det är nå jag verkligen saknar. Att bara få vakna upp med den man älskar..

Bara tanken gör ont!

Nä usch jag ska sluta tänka uti det där nu innan jag blir alltför känslig och börja böla som någon annan treåring.



Av Johanna Nyström - 4 januari 2010 20:34

..... kan man ju alltid koppla på ett släp baki en gräsklippare och åka :)

- Sommar 2009



Av Johanna Nyström - 4 januari 2010 20:03

Jag hatar verkligen att vara sjuk, nu vill jag bli frisk, TACK!


Igår var jag som sagt med Linn hela kvällen. Blev att sova hos henne eftersom hon har "FF". Vilket slutade med att vi sov alldeles för länge imorse. Eller jag vaknade relativt tidigt faktiskt, vid tolv men däremot Linn den sömntutan sov till två typ. Så medans hon har legat och fått sin skönhetssömn har jag sysselsatt mig med att kika runt på datorn och bara ta de allmänt lugnt. Nu ligger jag hemma i sängen och har precis sett den andra Johan Falk filmen med mamma & pappa. Dom är faktiskt lika bra som första gången man såg dom. Och Frank behöver vi inte ens gå in på :) Vettefan vad man skulle ha gjort nu? Paradise hotel är ju iallafall ett måste.

Av Johanna Nyström - 4 januari 2010 19:59

Ikväll drar Paradise Hotel igång igen efter "juluppbehållet", med dubbla avsnitt och med mer spänning. Jag längtar! :) Så från och med klockan 22.00 finner ni mig bänkad framför TVn.


  


Av Johanna Nyström - 4 januari 2010 19:53

Igår var jag hos Linn hela kvällen, vi spenderade timmarna med att se New Moon och Slumdog Millionaire. Jag vet att dom är "gamla" men det är bara jag/vi som är efter. Men bättre sent än aldrig va? :)

Både filmerna var ju såklart sevärda och jag rekomenderar dom starkt!


  


  


Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards