Johannanystrom

Alla inlägg den 27 januari 2010

Av Johanna Nyström - 27 januari 2010 19:45

Såg en film igår som hette I love you Beth Cooper. Ingen 10poängare direkt men den gick :)


  

Av Johanna Nyström - 27 januari 2010 19:40

Jag tycker så fruktansvärt synd om mig själv ikväll att jag förtjänar lite godis efter allt elände jag haft idag. Eller vad tycker ni? Tror det får bli ett liiitet undantag ikväll. Ska bara höra med mamma om hon ids komma med, jag vägrar köra för då skulle vi säkert bara fastna med min otur.

Sen tänkte jag bädda ner mig i sängen under täcket och kolla en film.

Av Johanna Nyström - 27 januari 2010 18:28

Ja det är ju rätt så typiskt. Då har man gått och väntat en evighet på att få se Avatar och när den väl går här och man har råd och man har riktigt längtat tills ikväll så blir den ju såklart inställd. Jag blir så less! Det här är verkligen inte min dag, vad kommer här näst? Allt är ju fan emot mig idag, har ju redan varit med om:


1. Strömavbrott på morgon, fick duscha i kolsvart mörker

2. Mått skit hela dagen på dagis

3. Fått skotta fram hela jävla bilen när jag skulle hem

4. Bion blir inställd


Fan vilket flyt jag har idag alltså.

Av Johanna Nyström - 27 januari 2010 15:25

Idag fick jag sluta lite tidigare, halv tre och jag blev väldigt glad, skönt att få komma hem lite tidigare och ta det lugnt men vad tror ni jag ser när jag kommer till parkeringen?? Bilen är HELT insnöad. Bakom bilen var det snö ända upp till midjan på mig samt ena sidan. Framför bilen var det snö ända upp till mina knän så jag har fått stå och skotta bort all jävla snö framför bilen med benen, vilket tog en halv timme typ. Fyfan så sur och less jag var! Det får gärna snöa men det behöver fan inte blåsa så förbannat mycket, det driver ju så ini helvetet. Nåja, det som gjorde mig gladare var att det inte bara var jag som fick skotta fram bilen. haha!


Nu är jag iallafall hemma, ska ta och lugna ner mig lite, laga nå mat och sen fara på bio med massa tjejer och äntligen få se Avatar :)

Tror den är sjukt bra.



Av Johanna Nyström - 27 januari 2010 07:35

Ja de är det verkligen ute. Shit så de blåser och snön bara flyger omkring upp i luften, överallt & ingenstans. Strömmen har farit till och från ända sen igårkväll och på morgon när alarmet ringde var den ännu borta vilket resulterade i att jag fått duscha i kolsvart mörker med två tända ljus, tillika mysigt men jobbigt. Men som tur var kom den tillbaka nyss, så har iallafall kunnat se lite grann hur jag ser ut och jag hann blåsa håret :) haha! Nu är jag iaf klar och ska göra mig redo för att gasa vidare mot dagis, om jag nu tar mig dit, kanske åker av vägen för så mycket det blåser :)

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards