Johannanystrom

Alla inlägg den 26 januari 2010

Av Johanna Nyström - 26 januari 2010 15:25

Filmen igår (2012) var rätt så bra, hade mer förväntningar på den men nog gick den väl att se iaf. Lite små seg var den.


På morgon när jag vakna mådde jag skit, kände mig så jävla risig och nästan febrig men jag var tvungen pallra mig upp och göra mig klar. Hela dagen har jag känt mig risig, knappt orkat röra på mig så ungarna måste ha tyckt att jag varit jätte tråkig idag. Tänkte fara hem där ett tag för att jag mådde skit men behöver verkligen alla pengar jag kan få så det var bara att härda ut. Och nu har jag äntligen slutat för idag, blir att ta det väldigt lugnt idag så det inte blir värre, måste orka hela veckan och imorgon blir det ju disco på dagis förtusan, det kan jag ju inte missa :) haha!

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards