Johannanystrom

Alla inlägg under mars 2013

Av Johanna Nyström - 28 mars 2013 23:22


14.00 idag tog jag mig lång ledigt. 2,5 vecka. Fatta hur underbart det känns. Hur jag ska vila upp mig och stressa ner. För är det något jag är så är det stressad. 


Ledigheten firar vi med att dra till fjällen tidigt imorgon och kommer hem söndag. Sen måndag morgon vid 04 gasar vi till Västerås för att hämta hem våran efterlängtade Dollar! :)) Shit så jag längtar. 

Egentligen får man hämta redan söndag men eftersom mamma ska med och jobbar till 21.15 och inte fick ledigt får vi vänta en extra dag. Men men inget att göra åt. Får ju hem han snart så :)


Sen fick jag ett sms på morgon av finaste Annika som gjorde min dag. Igår kväll blev hon och Nils föräldrar till en liten prinsessa. Som vi väntat att denna bebis ska komma ut men nu så :) Är så glad för deras skull.

Av Johanna Nyström - 26 mars 2013 20:30


Kommit hem från Malin för en stund sen. Druckit kaffe, surrat och hon har färgat håret på mig. Stort tack till henne! :) Blev jätte fint och nu slipper jag se den stora feta utväxten och det urtvättade slitna röd/orange håret. Härligt! 


Nu blir det Familjen Annorlunda innan jag ska börja göra natt. Blev helt slut plötsligt.

Av Johanna Nyström - 25 mars 2013 18:12


Måndag 25e Mars. Våffeldagen. 



Efter en fartfylld dag ligger jag nu hemma i soffan sedan några timmar tillbaka. 

Efter jobbet for jag med några tjejer och köpte årets första mjukglass. Lika god som jag minns den. 

Om inte ännu godare. Nu blir det att ladda en tvättmaskin och bara ta det sinnessjukt lugnt resten av kvällen.  Känner mig lite små krasslig och jag vägrar bli sjuk nu. Aldrig. Får inte hända. För till helgen blir det fjällen fredag - söndag och måndag morgon vid 04.00 börjar vi rulla mot Västerås för att hämta hem våran sötsak :) Nu är det inte länge kvar. Ojoj! =))


 

Av Johanna Nyström - 24 mars 2013 20:03


Började dagen med en promenad över isen till Bränna med Matte. Solen sken och värmde. 

Var riktigt härligt ute. Efter det for jag på Lappberget med ett fint gäng och grillade korv och surrade i timmar. Mycket trevligt. Och nu i eftermiddag/kväll har vi varit och ställt i ordning i prästgården inför imorgon när barnen ska sälja våfflor :) Så nu är de bara ni kommer & äter våfflor imorgon. Dessutom är ju huset sjukt mysigt & gammalt. 


Har precis lagt mig bekvämt i soffan och ska ta det sjukt chill. Är helt slut i kropp & huvud. Har inte hunnit varva ner sen 11 imorse. 


       

Av Johanna Nyström - 23 mars 2013 10:13


Har helt glömt bort bloggen den senaste veckan. Eller ärligt talat så har jag haft mycket bättre och viktigare saker för mig än att klottra ner några rader här med strunt. 

Men jag lovar, när jag får hem Dollar kommer det bli ändring på det. Bloggen kommer nog fyllas med bilder på denna skönhet :)


  Klicka för större

 

 


Helgen är nu här. Igår hände inte mycket. Var alldeles slut så redan vid 23 sov jag. 

Lördag idag och är helt underbart väder ute. Har försökt få tag på Annika för vi hade lite planer för att dra ut och grilla en korv i det vackra vädret men antar att hon sover och är höggravid :) 

Ikväll tänkte iallafall jag och Matte hitta på något. Sugen på bio men jag vet inte riktigt. 


Imorgon blir iallafall valparna 7 veckor, vilket betyder att det bara är en vecka kvar till vi åker till Västerås och hämtar hem lill killen. Ojoj så vi längtar! :)

Av Johanna Nyström - 17 mars 2013 09:16


Solen skiner och söndag är här. 


Gårkvällen var riktigt trevlig. Hade ett helt gäng tjejer här på besök. Vart alldeles för mycket gott, surr, skratt & svammel. När alla hade farit hem var jag helt slut så det blev sängen på direkten. 

Idag har jag dock vaknat tidigt, halv åtta slog jag upp ögonen och kunde inte somna om. 

Funderar på att slå igång en film och se i väntan på att det ska bli varmare ute så man får glassa. 


Idag kommer Matte hem, hur jag längtar! Han har varit saknad under helgen <3

 

 

Av Johanna Nyström - 16 mars 2013 10:53


Karl har lastat skotern och farit med Jp till Kronogård för att köra skoter hela helgen. 

Så då har jag passat på att stor städa hemmet och bjudit hit alla mina fina tjejer ikväll för en massa surr, skratt & go saker. Tror de kommer bli riktigt trevligt och man behöver såna här kvällar då alla samlas och umgås. Och det passa ju perfekt nu när de är KF ;) Är dessutom på tiden för är alldeles för längesen vi var ett gäng och umgicks en hel kväll så. 


Har nyss städat klart iallafall. Funderar på att fara till G-byn en sväng och se vad dom gör där. Så tråkigt vara hemma helt själv. Dessutom är det ju kanon väder. 


Hoppas alla får en toppen helg för de ska då jag ha. Fast nog saknar jag min fina <3 

Längtar till imorgon då han kommer hem.

Av Johanna Nyström - 13 mars 2013 18:37


Sitter i Grelsbyn hos mamma & pappa. Har stängt idag så vid halv sex kom jag hit. 

Gode trött jag är. Har haft huvudvärk i tre dagar nu och det vill inte ge med sig. Som tur är har jag kunnat jobba. Den kommer och går men jag antar att de är nån lill förkylning som spökar. 

Får hoppas det inte bryter ut. Har verkligen inte tid eller råd vara sjuk just nu. 


Ska iallafall vara här ett litet tag till innan jag gasar hemåt. Hade behövt städa råtthålan men vet inte hur jag ska orka. Känns ut sjukt jobbigt & tråkigt. 

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards