Johannanystrom

Alla inlägg under september 2010

Av Johanna Nyström - 30 september 2010 23:28


- Varit med Daniella & Annika hela dagen typ

- Städat

- Tacos

- UG +kaffe

- Varit med Annika och raggat med Frida som fått körkort idag! :)

- Mjukkaka i Nybyn


och en massa massa mer. 


Kom precis hem och nu blir det sängen för min del, ska upp 06.40 imorgon för att 08.00 åka mot Skellefteå med Daniella & Annika och hämta en bil :)

Godnatt!

:)

Av Johanna Nyström - 29 september 2010 23:25

Vilken lugn & skön dag jag haft. Har verkligen inte stressat ett dugg idag, vilket jag alltid annars gör. Har legat hemma hela dagen och kollat program genom datorn som jag missat, tagit hand om Tigro, solat och hunnit med en powernap på över 2 timmar, sett Idol och sen varit ut med Annika just och kollat läget och sist av allt sett Kungarna av Tylösand. Vilket program alltså, haha! Vet inte riktigt vad jag ska säga. Om man ska skratta eller gråta, men det är faktiskt underhållande och jag följer det :)


Nu på en strax tänkte jag göra godnatt, börjar bli riktigt trött och imorgon tänkte jag passa på att umgås med mamma under dagen när hon väl är ledig, tänkte försöka tvinga med henne på en promenad eller baka något gott, vi får se :) 


 

Av Johanna Nyström - 29 september 2010 09:55

Kan inte bestämma mig alls hur jag ska i helgen? Ska jag dricka, eller ska jag inte? Visst jag vill men eftersom jag ska till Luleå helgen efter och bo på hotell, gå ut äta, utgång, förfest osv så tar det emot och det kommer gå sjukt mycket pengar där. Vet inte om jag har råd gå ut nu i helgen? :( men men, vi får se, om jag går ut tror jag det kommer bli sjukt kul, dansa, dricka, umgås med vänner, lära känna nytt folk är alltid kul. Men nog vettja det slutar med att man på Lördagkväll är på hotellet och har det bra med underbara människor! :)

Längtar tills min lön den 15de kommer, och den hade mer än gärna fått komma idag, helst igår.

Av Johanna Nyström - 28 september 2010 22:05

Vet inte hur längesen det är sen jag bara var hemma för mig själv en hel kväll mitt under veckan? Har varit både skönt och tråkigt/jobbigt. 

Jag är ju en sån människa som älskar att ha andra i min närhet, alltid vara med någon, jag mår tusen gånger bättre när jag har folk omkring mig hela tiden än att vara själv. Blir lätt deprimerad och uttråkad. Men ikväll har jag varit hemma och det kanske var på tiden? Eller nja, till en början dög det när jag sysselsatte mig med att ladda ner en film att kolla på men sen började det krypa i kroppen. Men jag härda ut och lät bli att höra av mig till någon. 


Får fara ut imorgon istället :) Nu snart blir det sängen för mig men måste först vänta tills Idol börjar igen innan jag kan göra godnatt. Puss!

Av Johanna Nyström - 28 september 2010 21:58

En liten film-snutt när vi "hoppar" med båten. Sjukt kul och sjukt läskigt, kändes flera gånger ut som att vi skulle slå över med båten för ibland stod den nästan rakt upp. haha! Måste vara år 2006? kanske?


Av Johanna Nyström - 28 september 2010 21:18


  Året var 2004, Jag & Vickan var ut på äventyr i en gummibåt :)


Av Johanna Nyström - 28 september 2010 17:06

    

Av Johanna Nyström - 28 september 2010 16:27

Är så skönt när solen tittar fram hela dagar, jag blir på tusen gånger bättre humör och man vill verkligen vara ute :) Dagen än så länge har varit ganska lugn, har varit och skjutsat Matte till Töre och tog med mig Annika som sällskap. Vad som händer resten av dagen får vi se, Idol kanske man måste se iaf? :)


Fan så jag vill ut och resa, stor eller liten resa spelar ingen roll. Vill bara göra nå annat än att sitta här i Ökx som man liks gör vareviga dag!!!!!

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards