Johannanystrom

Alla inlägg under februari 2010

Av Johanna Nyström - 26 februari 2010 08:25

FREDAG!!!! :)

 

Och som jag längtat efter denna dag hela långa veckan.

Älskar helgerna och denna blir en NYKTER helg.

Har ingen lust alls att dricka och verkligen INTE råd.

Vi ska hitta på nå bustigt nyktert istället :)



Igår var en bra dag/kväll. Hämtade upp Lina, for och kollade in hennes tatuering, om hon ville ändra nå osv. Sen när vi är påväg ut därifrån ringer Frida till mig och är typ i panik, - JOHANNA du måste flytta bilen, och inte tänkte jag så mycket mer på det än att jag säkert stod i vägen för någon eftersom det var massor med folk som höll på flytta därifrån. Sen när vi kommer nerför trappen säger David, Johaaanna du måste flytta bilen NUU! Och jag börjar gå snabbare och snabbare ut och när jag ser vilka som står där och glor som satan på bilen börjar jag halv springa till bilen och startar den och kör iväg. Nord security var det och fyfan vilken tur jag hade, hade vi bara varit där inne en minut till hade dom säkert hunnit ge mig böter och då hade hela månaden här varit förstörd eftersom jag redan är SATANS fattig. Nåja, det gick bra och efter ett eller två varv på Bränna for vi till Frida och drack kaffe, surrade och Ida kom också och joinade oss, sen fick vi en impuls idé eller Frida rättare sagt, hon for och gadda sig så där satt vi i typ två timmar igår och såg på :) Sen hem och sängen.


Nä nu blev det lite bråttom här, hinner inte skriva, måste gå äta och klä på mig....

Av Johanna Nyström - 25 februari 2010 09:28

Det är precis vad jag gör just nu! Sitter här på miroi och lyssnar på gammal musik, just nu strömmar låten Forgive me ur högtalarna och gamla minnen som legat gömda där inne väcks igen, minnen från sommaren 2008 och alla roliga & galna saker jag & Lina gjorde då! Fyfan vilken bra sommar det var men såklart hade den sina motgångar också.


Nästa låt jag tänkte slå på är When it was good för att få lite mer minnen från sommaren 2009 som även den var en sjukt bra sommar.

Sol & bad nästan varje dag, fest och en massa andra roligheter ägde rum.


Nu väntar sommaren 2010 och jag hoppas på den bästa sommaren någonsin!









Av Johanna Nyström - 24 februari 2010 21:42

Har jag & Lina varit ikväll.


* Bränna - Tagit nå varv

* Boheden - Isvägen = sladda

* Rebecca - Surrat, umgåtts

* Sam - Kollat läget

* Nybyn - Taxi åt Dan

* Norra Tvik - Taxi åt Dan

* Gbyn - Hämta pengar

* + Lite små ställen


Det var nog allt! Känns typ ut som att vi varit precis överallt i Ökx som man kan tänka sig! haha! Nåja, kallt och tusen gånger bättre än att ligga hemma och glo i taket.

Nu ska jag slå på en film och sen såååååva!


Av Johanna Nyström - 24 februari 2010 14:57

Jag hade stora planer på att fara sola idag men det får fan vänta tills imorgon. Orkar inte sätta mig i en iskall bil eller sätta min fot utanför dörren just nu. Det är för kallt och jobbigt. Just nu vill jag bara ha mat, massor med mat. Har inte ätit nå idag, bara druckit en liten yoghurt så får jag inte mat snart kommer jag bli en bitterfitta vilket vi absolut inte vill.


Dagen idag har gått väldigt sakta faktiskt och dom som brukar gå så snabbt annars?! Kanske för att jag inte ätit nå?

Men nu blir de mat, sen?


Jag vill vara brun!


  

Av Johanna Nyström - 24 februari 2010 10:56

Dagens Horoskop

Du känner dig glad och optimistisk nu. Framtiden ser ljus ut. Nånting trevligt väntar runt hörnet!


Veckans Horoskop

Det är någon du tänker på och det hela är lite komplicerat. I teorin hade du kanske njutit av att den här personen längtade efter att vara nära dig. Men i verkligheten hade du bara varit nöjd med det i några minuter, och sedan hade du snarare blivit ordentligt irriterad. Saker och ting är som de är av en viss anledning. Du är på rätt väg.

Av Johanna Nyström - 24 februari 2010 08:43

Är då precis vad jag är idag! Fyfan så trött & slut jag känner mig och ändå somnade jag före tio igårkväll. Jag är ju fan som en pensionär.

Igår var vi ju iaf på polisstationen och lyssnade om polisutbildningen, var intressant och tror faktiskt det skulle vara garn kul att jobba som polis, fast inte här i kommunen, och dessutom behöver man ju inte jobba som polis, finns ju så mycket mer man kunde utbilda sig inom. Det bästa med infon var nog ändå kaffet! Haha! Och jag som inte riktigt ännu vet vad jag vill jobba med eller utbilda mig till var det bra att vara lyssna, man får ju lite förslag och att lyssna skadar ju aldrig.


Nä gott folk, hinner inte skriva mer, måste gå och leta fram nå kläder och fara på miroi.

Av Johanna Nyström - 23 februari 2010 16:13

Det kan man lugnt säga att jag har. Sitter här och blippar mellan facebook och bloggen, kollar samma saker på boken och här skriver jag en massa onödiga saker i brist på annat!

Har precis ätit och väntar på att klockan ska bli halv sex så ska jag fara till Lina och klockan sju ska vi infinna oss på polisstationen för info om utbildning osv. Kan bli roligt :) Då har man ju nå att göra iaf!


Nää gud, nu ger jag upp det här med att blogga för idag, jag får inte skrivet nåå vettigt alls! usch!



Av Johanna Nyström - 23 februari 2010 16:09

   En liten del av oss :)

Bild tagen från kent!


Vi skulle behöva ta en på alla oss som går där? Eller vad tycker ni? ;)

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards