Johannanystrom

Alla inlägg under december 2010

Av Johanna Nyström - 30 december 2010 15:26



Jag känner mig så jävla LYCKLIG! :)

Av Johanna Nyström - 29 december 2010 12:49


      


  

Sötaste Tigro <3

Av Johanna Nyström - 29 december 2010 12:39


- Ta fram kameran


Med Close-Up filter


    


Close-up filter

      



      


      


         

Av Johanna Nyström - 29 december 2010 11:44


En mycket, mycket kall sådan. 


Var sinnessjukt kallt igår också så i brist på annat kom Vickan hit till G-byn och höll mig sällskap. Vi surrade gärnet med mamma vid köksbordet och drack kaffe. Jag prövade min nya julklapp, en wave maker. Mamma fick vara frissa medans jag satt där och njöt medans hon pillade på i mitt hår :) Sen övertalade jag Vickan att få göra det på henne också och sminka, vilket hon gick med på! Var sjukt kul :) Älskar att hålla på i andras hår och sminka andra. Fast jag kanske inte är så duktig på det, men bara för sakens skull - att det är kul. När vi var klara var vi ju såklart tvungen ta några ego bilder som jag kan snöra upp i ett annat inlägg så ni får se :) haha! 


Kvällen i övrigt var mera lugn och jag natta över hos Vickan där vi legade i sängen och surrade på tills klockan två nångång då ögonen slogs igen. Nu har jag precis kommit hem och ska nöta här ett tag innan jag tar mig ork att äta frukost. Sen får vi se vad som händer idag :)

Av Johanna Nyström - 27 december 2010 21:47


Dagen har bestått utav mys, mys och återigen mys. 


Jag och Vickan har hunnit med att äta frukost på Brännvalls och surrat sönder världen. Sen har vi legat hos henne i sängen och haft det riktigt riktigt mysigt innan vi drog till Konsum och handlade. Sen snörde vi ihop spagetti och korv stroganoff som vi bjöd Matte och Pär på. Fan så gott det var :) Sen blev det ännu mera mys och nu har jag precis kommit hem och ska väl snart snöra mig i sängen. Måste vara utvilad om vi ska dra en snabbis till Luleå imorgon. 


<3




Av Johanna Nyström - 27 december 2010 11:49


Julafton


                                   


Juldagen


                                        


Och allt de jag fick i julklapp :)


            


Väst, korsett, parfym,hudkräm,locktång,pengar,UV filter till kameran,presentkort H&M, tjocksockor



Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards