Johannanystrom

Alla inlägg den 31 januari 2010

Av Johanna Nyström - 31 januari 2010 13:35

alltså ............ tråkig, lång, ångestfylld och väldigt sugig.

Jag hatar söndagar, hata är precis det rätta ordet.


Varför ska helgerna alltid gå så snabbt? Man hinner ju just bara få helg så är det måndag igen. Usch! Den här tråkiga söndagen ska jag inte göra ett skit, bara vara hemma och ta det lugnt, samla nya krafter för att orka med veckan som kommer, samt den nya månaden som tränger sig på, Februari.


Den här helgen har för övrigt varit väldigt lugn för min del, fredagen vet ni redan och igår hände inte allt för mycket.

Måste ju även tillägga att jag & Linn har nu påbörjat våran

"Att göra lista år 2010" men än är den inte klar, och kan även säga att allt som skrivs ner på den SKA och MÅSTE göras, vi får inte backa ur, det har inte jag tänkt göra iaf :) Jag menar Hallå, man lever bara en gång ju! Hehe! Nä men det där blir nog bra skulle jag tro. Ni kan få ett litet smakprov från den här nå lite senare, kanske.  

Av Johanna Nyström - 31 januari 2010 13:27

Har länge länge hållt på surra om att jag vill se filmen om en panda som jag sett väldigt många gånger när jag var yngre, men har aldrig kommit på vad den hetat men NU, äntligen vet jag vad den heter och igår tog jag hem den på stört, Den lilla pandan, en film från år 1995 och den är så bra, ni måste bara se den. Blev heelt kär igår när jag kollade den, vill verkligen ha en panda. haha!


  


  

Se så söt, liten och fluffig :)

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards