Johannanystrom

Alla inlägg den 23 januari 2010

Av Johanna Nyström - 23 januari 2010 12:05

Gårdagen blev ändå ganska så trevlig och över förväntningarna. Vid klockan åtta kom Linn och plockade upp mig, vi for till henne och åt varma smörgåsar, tränade på Juckhopp och hade väldigt roligt åt det. Sen for vi ner till Bränna, tog nå varv, Amanda kom och joinade oss och vi var lite överallt & ingenstans. Sen vid kanske två, tre snåret svek Linn oss och for hem sova, och jag höll Amanda sällskap när hon skjutsat hem fyllon över hela Överkalix. Vid halv fem hade vi fått hem alla och jag intog ryggläge men har inte somnat förren halv sex på morgon. Sen har jag vaknat kring tio och gud så trött jag är nu, kunde verkligen inte somna om. Så nu blir det att hoppa i duschen och fixa till mig lite sen fara till Linn. Undra vad kvällen har att erbjuda?

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards