Johannanystrom

Alla inlägg den 19 januari 2010

Av Johanna Nyström - 19 januari 2010 18:53

Stämmer absolut! Jag är sjukt trött och orkar knappt hålla upp ögonen, vet inte hur jag ska kunna och orka hålla mig vaken till PH ikväll?! Jag vägrar sova en stund nu för då kan jag inte somna sen. Ska mata i mig kaffe och försöka sysselsätta mig med något så jag inte somnar :)


Har precis kommit hem från Amanda, blev ingen promenad men det gör inte mig nå för jag har liks glömt täckbyxorna på dagis. Så tänkte istället gå ut och gå imorgon när jag slutat. Har för övrigt ingenting att skriva om här så det här blir sista meningen nu.

Av Johanna Nyström - 19 januari 2010 15:36

Och jag är heelt slut i kropp & hjärna! Ungarna tar verkligen all ens energi och speciellt när det kommer någon ny.

Nu vet jag iaf hur mina dagar kommer se ut, börjar 08.00 på morgon, har rast från 11 till 11.30, äter där med dom och slutar kl 15.00 så det blir bra :) jag slapp ju vara till fyra - fem iaf och det hurrar vi för. haha!

Har iallafall gått bra idag, att ta sig upp på morgon var ett liiiiite större problem men det gick.


Nu ska jag iaf göra mig nå mat, håller på hungras ihjäl sen blir det promenad med Linn & Amanda.

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards