Johannanystrom

Alla inlägg den 22 januari 2010

Av Johanna Nyström - 22 januari 2010 19:29

  

Av Johanna Nyström - 22 januari 2010 19:11

Har fått tjata på pappa tidigare i nästan två timmar att han skulle göra upp eld så att jag kunde duscha eftersom allt varm vatten var slut. Och efter två timmar gör han egentligen som jag säger, jag väntar typ 30 minuter innan jag går i duschen och enligt honom skulle det nog ha hunnits värmas upp. Jag hoppar in i duschen, slår på vattnet, och det är varmt, jag blir glad tills efter två minuter då det blir kallt igen. Jag vrider på max och det är fortfarande kallt. Blir sur & irriterad, duschar i raketfart eftersom jag håller på frysa ihjäl. När jag duschat klart i KALLT vatten lindar jag handduken runt mig och går med bestämda steg till pappa och är fly förbannad och säger att han ljög, att vattnet var iskallt. Hade något litet utbrott där och sedan går jag in på mitt rum, lägger mig under täcket och ångesten kommer för att jag skrek åt han, var ju inte hans fel, han trodde ju och sa att det är NOG varmt nu. Han kunde ju inte veta helt säkert. Men eftersom jag är så tjurig och envis sa jag emot mig själv och struntade i att säga förlåt. Ibland blir jag bara så sur på mig själv och ..... less. Nåja gjort är gjort.


Har iallafall gjort mig klar nu. Behöver bara snöra på mig nå kläder så kan jag dra ut. Men har ännu inte kommit på något att göra och ingen svarar i telefonen.

Har haft starka funderingar på att fara till Kalix och sova hos Vickan till imorgon, bara för att ha något att göra och komma bort härifrån men jag uteslöt det ganska så snabbt eftersom hon har världens sötaste son att ta hand om och det skulle bara kännas som att jag stör och är ivägen.

Snart ger jag upp det här med att försöka hitta på något och lägger mig i sängen under täcket och säger godnatt!

Av Johanna Nyström - 22 januari 2010 16:46

  

Av Johanna Nyström - 22 januari 2010 16:21


Jag känner mig så jävla ensam!

Jag fattar inte vad som hänt? Jag försöker verkligen men det känns som att jag får noll tillbaka varje gång. Som att det inte duger, som att jag inte duger, inte nå mer!

Av Johanna Nyström - 22 januari 2010 16:10

Första veckan på praktiken är avklarad och den har gått super om man bortser från att stiga upp före fan varje morgon. Men jag börjar "komma in" i det nu. Idag har jag fått sluta lite tidigare, 14.20 istället för tre, inte så mycket tidigare men det är ju alltid nå :) Var iallafall raka spåret hem, vänta på att Linn skulle höra av sig så vi kunde fara träna, tiden gick, gick och gick, jag blev sjukt less så jag for och tränade själv och det var förbannat skönt faktiskt! Var verkligen inte lat idag om man säger så och det känns i kroppen nu, är helt slut, död, matt, allt.

Jag har även kommit fram till en sak att det går tusen gånger lättare att träna när man är arg, less, förbannad eller irriterad. Man tar ut all ilska när man tränar och man vill bara göra mer, mer & mer. Var precis så för mig idag. Kände att jag hade kunnat träna hur länge som helst, aldrig sluta. Kanske man ska se till att vara sur varje gång innan man far och tränar? haha!


Nåja, det är Fredag idag och det tackar vi för. Jag ska äta, hoppa i duschen och göra mig klar för att sedan hitta på något roligt.

Har ingen aning om vad men nå vill jag iaf göra. Inte sitta hemma eller se film och vara som nån annan gammel kärring.


Av Johanna Nyström - 22 januari 2010 07:30

Och shit så skönt alltså. Jag har verkligen längtat efter att det ska bli fredag. Så sista dagen för den här veckan nu och klockan tre slutar jag. Hur det ska bli skönt och jag hoppas att dagen går fort.

När jag slutar blir det lite träning sen hem och duscha, äta, fixa till sig för att sedan försöka hitta på något roligt. Hoppas att man har bra fantasi ikväll så man slipper sitta inne och bara gnälla över att det inte fnns något att göra. Det blir iaf nyktert hela helgen lång. Känner inte alls för att dricka.


Nej, nu ska jag göra mig klar och sedan gasa mot dagis.

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards