Johannanystrom

Alla inlägg den 7 januari 2010

Av Johanna Nyström - 7 januari 2010 22:45

Vilken underbar kväll det varit. Jag & Linn har suttit hos henne och fikat och druckit varm choklad, vilket jag inte gjort på evigheter så det var verkligen på tiden och hur gott det var behöver jag inte ens säga. Sen har vi badat bastu, vilket var förbannat skönt. Peeling, ansiktsmask och skrubbning gjorde vi också så nu är man mjuk och len och känner sig som en ny människa :)


Nu ligger jag här hemma i min ensamhet och har förbannat tråkigt. Känner mig hur pigg som helst och har ingen aning om vad jag ska göra åt det?! Funderar på att ta mig mod och se en skräckfilm som tydligen inte rekomenderas att se själv, eller att alls se den. Så hur nu det ska gå vettefan! Finns ju inte så mycket annat att göra så.


Av Johanna Nyström - 7 januari 2010 17:42

Cascada har vi nog alla tyckt om deras låtar och den här får man ju bara inte missa :)


Av Johanna Nyström - 7 januari 2010 17:01

Har länge velat fram&tillbaka på om jag verkligen ska lägga upp det här videoklippet. Men nu gör jag det! Man måste väl bjuda på sig själv ibland? Haha! Ingen speciell film men lite roligt ändå! Man kan nästan tro att dom andra, Linn, Dan & Tobbe är extremt less mig ;) haha! Undra varför? Det var då ett jäkla tjat från min sida om Erik Grönwall den kvällen så. Hur vi hade roligt den kvällen förresten. Dan före julafton.


Nåja, se & jaaa, tyck vad fan ni vill.


Av Johanna Nyström - 7 januari 2010 16:42

Det kan man verkligen säga. Ibland är det så skönt att bara ligga hemma och ta de lugnt, inte göra ett skit. Bara ligga i sängen och varva ner under täcket till en film, datorn eller musik. Egentligen brukar jag hata att bara ligga "stilla", det brukar bara krypa i kroppen på mig och jag blir fort rastlös och uttråkad. Jag brukar nästan alltid vilja ha någonting att göra, men då finns det vissa dagar (ytterst få) då jag verkligen kan "ta in" den här lugnheten och bara njuta. Inte vilja göra någonting, bara ligga hemma och ta det lugnt, förbannat lugnt. Och det är precis vad jag gjort idag, har tillåtit mig själv en dag utan "stress & alla måsten". Det behövs ibland. Mer än vad man tror. Och dagen lär nog fortsätta med "lugnet". Dock förflyttar jag mig från det här huset till Nybyn, till Linn där vi tänkte bada bastu. Kanske med lite ansiktsmasker osv. Kommer säkert bli bra :) Och en bastu med riktigt riktigt varmt är precis vad som behövs i den här kylan. Vad vi kommer hitta på senare ikväll får vi vänta & se. Men inget "ansträngande" skulle jag tro.

Av Johanna Nyström - 7 januari 2010 12:15

Min nya favorit låt, kan inte sluta lyssna på den! :)


Av Johanna Nyström - 7 januari 2010 12:04

Shit så det är kallt ute :/ -32 grader. Hur ska man våga sig utanför dörren idag? Idag är en sån där "filmdag". Ligga hemma under täcket och bara se film och mysa.


Igår kom förresten min älskling Vickan, Jim & lilla Albin och hälsade på mig :) Dock bara en liten snabbis innan dom drog vidare till Kalix. Glad blev jag! Igår kväll spenderade jag kvällen med Amanda & Linn, vi var och såg hockey en stund men gav upp ganska så snabbt, tog nå varv och sen intog vi soffan hos Amanda & Bonk. Blev en ganska tidig kväll för min del och nu har jag precis vaknat. Ligger och lyssnar på musik och kollar runt lite.


Här har ni två gamla bilder på mig & Vickan!


    

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards