Johannanystrom

Alla inlägg under augusti 2010

Av Johanna Nyström - 31 augusti 2010 22:02


Ska ta mig mod nu och se skräckfilmen The Orphan, hur ska detta sluta? Jag hatar skräckfilmer och är verkligen skit-jävla-rädd. Och alla som jag talat med som sett den säger att den är hemsk. Så jag håller verkligen tummarna att jag kommer kunna sova inatt!


Någon som sett den? Vad tyckte ni?

  

Av Johanna Nyström - 31 augusti 2010 18:24


Måste bara tipsa om en sjukt bra film som jag såg igår!

SALT - med Angelina Jolie i huvudrollen. 

Ni måste se den, bra handling och sjukt spännande film!


  

Av Johanna Nyström - 31 augusti 2010 17:24

Min rygg håller verkligen på att gå av nu känns det som. Det gör förbannat ont men jag har bara mig själv att skylla. Jag lyfter med ryggen istället för benen. Men det är inte så jävla lätt när endel kartonger med varor väger X antal kilo. Så ikväll ska jag försöka lura min mamma att massera mig, hade varit väldligt skönt! :)


Nu har jag iallafall jobbat klart för idag, gick bra och jag är glad som får mig lite pengar :) Det behöver man alltid och speciellt när man har NOLL inkomst som mig. Blir kanske att jobba imorgon också, fast till typ ett, två bara. Iaf till att all frukt och grönsaker är inne i butiken. Så isf blir det väl att fara till happis när jag slutat, ska ringa Frida om ett tag och höra efter :)


Nä, nu blir det mat innan jag svälter ihjäl.

Av Johanna Nyström - 31 augusti 2010 12:40

Är precis vad jag är idag. Konsum ringde vid halv tio på morgon och fråga om jag kunde komma jobba, vilket jag absolut inte tackar nej till :) Så då var det bara snabbt hoppa in i duschen snöra på sig konsumkläderna och gasa ner till Bränna.

Just nu är jag snabbt hemma på lunch men ska snart åka ner igen så man hinner ta sig en kaffekopp innan lunchen är slut.


Månne vad man skulle ha gjort ikväll? Förslag någon?

Måste iaf slanga ur audin så jag får nå bensin i volvon för imorgon far jag till Happis mest troligt om jag får med mig någon. Annars Torsdag då mamma är ledig så jag kan lura med mig henne. För jag är i stort behov av skor nu, eller kanske inte men jag har ett enormt köpsug efter skor.

Tror allt är mammas fel sen hon hade skoaffären, är nog därför jag alltid matar och köper skor för fullt fast jag inte behöver nå mer :) haha!


Nää, Konsum & kaffe var det va?

men det är ju alltid lika kul med något nytt ;)

Av Johanna Nyström - 30 augusti 2010 18:50

Strömmar just nu en massa gamla låtar med Britney Spears. Jag känner mig ung igen och får tillbaka massa minnen! <3

 

 

 

Och den bästa av dom alla

Av Johanna Nyström - 30 augusti 2010 17:07

På att dra ihop ett lill gäng med tjejer, fara till någons stuga eller jaktkoja, sova över, bada bastu, äta god mat, surra, kanske dricka lite grann.

Och jag vill även hyra hotellrum i Pite på havsbadet, övernatta en dag eller helg, bada, och bara allmänt vara. Skulle vara sjukt kul. För jag menar man har ju liks inge bättre för sig. och en dag eller helg är ju ingenting. Plus att det är ju inte så farligt dyrt när man är några stycken som delar på det. 

Nää, det här måste styras upp känner jag :)


Att bara fara nånstans, spela roll vars, men bort från skiti Överkalix som man är i varje dag....... 

Av Johanna Nyström - 30 augusti 2010 15:36

Solen är på vår sida idag. Det gillar vi! Eftersom den gör sjukt mycket nu när det börjar vara så pass kallt om dagarna. Nästan så man får börja ta fram vinterkläderna snart ;P


Hittills idag har jag hunnit med att vara ut och ragga med Annika. Ett besök på skolan har vi hunnit med och sen hos Daniella där vi suttit och surrat på och druckit Thé :) Väldigt trevligt! Nu är jag hemma igen för att vakta lill gossen sist timmen för idag. Måste säga att han är grymt duktig när man väl lämnar honom själv. Han ligger bara i sin bur och sover tills man kommer hem igen. Idag har jag då lämnat honom ca 2 timmar helt själv och det gick super. Det tar sig :)

Av Johanna Nyström - 30 augusti 2010 09:08



          


3 par av dom här ska jag lätt köpa!

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Skapa flashcards