Johannanystrom

Alla inlägg under september 2011

Av Johanna Nyström - 30 september 2011 09:51


Fredag! =)


Fast jag är ledig idag tog jag mig ingen sovmorgon, vaknade vid nio fast jag hade kunnat ligga kvar och blåsa till minst elva. Men nejnej, orkar inte sova bort den här dagen när vi nu äntligen har sol =) 


Har ingen som helst aning om vad som händer idag/ikväll? Vi tar de som det kommer. Igår blev det iallafall att färga håren med Annika L & J. Mycket trevligt så nu är vi snygga igen :) Innan läggdax slog jag och Matte på nån film som faktiskt var ganska bra. Lite konstig men det gick!


Nää nu ska jag ta mig ork och hoppa in i duschen och snygga till mig lite.

Av Johanna Nyström - 29 september 2011 17:16


Woho! Fast det kanske är för tidigt för att hurra? Man vet ju aldrig ifall telefonen ringer men känns inte som det iallafall. 


Jag känner mig extremt trött och skulle helst av allt vilja göra natt redan nu men ska plåga mig en stund, laga nå mat och om jag orkar fara köpa hårfärg så håret blir som nytt och jag slipper se den här fula utväxten varje dag. Senare ikväll blir det väl Idol som vanligt om inget annat roligt dyker upp. 

Av Johanna Nyström - 29 september 2011 09:44


Sista jobb dagen på den här veckan. Imorgon får jag helg eller klockan 17 idag =) 


Har vaknat för ett lill tag sen, ska snart hoppa i duschen och fara jobba 11.30 - 17.00 Det är mikaeli marknad här i helgen men den blir bara sämre och sämre för varje år + att hotellet inte ens har öppet nattklubben på lördag. Så det suger ju. Vet inte alls om man ska ut eller vara nykter? 

Speciellt när de inte är som nå ihelgen. Inget man känner sig sugen på. Nåja vi får se vad man hittar på. 


Fick rensat garderoben igår. Shit så kläder jag rensa bort, säkert 8 tröjor, 10linnen/t-shirts, 2 shorts, 2 klänningar och sen en jävla massa smycken. 

Så nu blev garderoben nästan tom och jag vill inhandla nytt men får försöka hålla mig lite. 

Av Johanna Nyström - 28 september 2011 14:15


Jag blir så satans jävla less. Varit uppbehåll hela dagen typ men när man slutar jobba så börjar det regna. KUL! + att jag har en sån jävla värk i mina händer så jag vill bara gråta. Men det hjälper inte. Har haft värken i ett år nu snart. Jag är sjukt stel i fingrarna, dom värker till och från mer eller mindre och det är sjukt jobbigt. Ibland har jag så ont att jag bara vill gråta. Det är bättre på sommaren men direkt det är kallare ute så börjas det :(

Har tänkt kolla upp det flera gånger men jag hatar att fara till doktorn och skjuter därför upp det hela tiden. Sen när mamma säger att det inte är nå att de kan vara så blir jag ledsen och börjar tro att jag inbillar mig och känner mig då dum om jag far till doktorn och de inte är nå. Jävligt korkat av mig, jag vet. För jag VET ju ändå att nå är fel. Jag känner det! Eller?!


Nää kanske dags kolla upp skiten???!!! och förövrigt känns den här dagen ut skit och jag är på riktigt dåligt humör. Ska fara till Annika nu så man får värme och kärlek och umgås så man kanske blir på bättre humör. 

Av Johanna Nyström - 28 september 2011 10:40



Nu ska jag göra mig klar och sen fara jobba mina 2,5h. 

Men först måste jag trycka i mig några alvedon. Mitt huvud mår inte alls bra just nu!


Av Johanna Nyström - 28 september 2011 10:30


Alla mina vänner betyder lika mycket. Alla är lika värda och det finns ingen som jag tycker mer eller mindre om. Spelar ingen roll om vi ses varje dag eller bara en gång då och då. Ni finns alltid med i mina tankar iallafall.

Alla är vi olika och jag tycker om alla på olika sätt. På bra sätt. Så var det inte för något år sen, förut hade jag bara en eller två som "betydde" mest eller vad man ska säga men nu när man blivit äldre så har man fått mer klarhet och ett helt annat syn sett på saker och ting. Ville bara säga att jag älskar mina vänner lika mycket och ni alla har en speciell plats i mitt hjärta och jag kommer alltid finnas där för er, stötta er och ni kan alltid komma till mig om det är nå. 

Precis som jag alltid gjort. Jag har gjort så sjukt mycket för vissa som haft det jobbigt och behövt det. Jag har försökt göra mitt bästa alltid för att alla ska må bra, jag har verkligen försökt. Speciellt när man tänker efter lite extra och bakåt. Men ibland känns det som att det glömts bort och det gör sjukt ont i mig :( 

Jag är en sån där person som själv börjar må dåligt och blir ledsen ifall någon som jag tycker om är ledsen och mår dåligt. 


                


Girlpower!

Av Johanna Nyström - 27 september 2011 22:34


Nu får det väl ändå ta och ge sig? Fan så less jag blir. Alltid får man gå och frysa och samtidigt vara sjöblöt. Det har fan regnat konstant nästan sen jag kom hem från Turkiet och innan det. Man kan ju inte gör nå förutom att ligga inne. 


Har iallafall jobbat 2,5 h idag och senare, nu ikväll varit hos Annika & Nils och surrat, sett idol och haft det allmänt trevligt. Ligger nu hemma och varvar mellan att se på tvn och datorn. Blir nog sängen snart, känner mig sjukt trött & sliten. Jobb imorgon också men bara 2,5h. 



Shit så sugen jag blev på kycklingsallad. Fan så GOTT!

 

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards