Johannanystrom

Alla inlägg under augusti 2012

Av Johanna Nyström - 30 augusti 2012 19:51


Igår gjorde jag en impuls grej. Var så less mitt jätte blonda fula hår så jag tänkte att lite bruna slingor för det nog bättre så jag ringde hit syster och vi satte igång. Under tiden färgen värkte i håret såg det ut att bli sjukt snyggt men efter att jag sköljt ur allt och fönat håret och fick se resultatet ville jag gråta. det var grått. Fyfan så förstörd jag var och att Matte sen sa att det inte var så farligt gjorde saken ännu värre. För det såg förjävligt ut. 


Så idag har jag fått plågas och vistas bland folk med min fula gråa färg till cirka halv sex då jag slutade jobba och gasade direkt till affären och köpte två förpackingar med röd färg. Så ja, nu sitter jag här och väntar på att få sölja ur det. Och jag HOPPAS att det blir bra nu och inte nå mongo fel nu också. Är rädd att de ska bli nå fel när jag gjorde mörkt igår och fick konstig färg men än så länge ser de ut att bli rött så jaaa, vi får väl se. Annars vet jag fan inte vad jag gör. Rakar bort allt jävla hår så man slipper tänka på det under en tid!?!?

Av Johanna Nyström - 27 augusti 2012 20:18


Var till Konsum en sväng för att fylla upp i kyl & frys. Ångest då jag såg hur mycket det kostade. 1258kr. Fan så dyrt mat är egentligen. Men men, nu har vi då mat för en bra tid framöver. Sen fick jag ännu mera ånget när vi betalade hyran och internet och jag betalade bilen och a-kassan. Fan att allt ska kosta så mycket. 



Av Johanna Nyström - 27 augusti 2012 15:50


Jobbat 6.30 - 15 och ligger nu hemma utslagen i soffan. Shit så man blir trött av sånt här skit väder. 

Ska iallafall ta det extremt lugnt tills Matte kommer hem då vi måste och handla. Tråkigt. 


Har förresten fått min första månadslön idag, och jag kan inte klaga ;) HÄRLIGT säger jag bara. 

Av Johanna Nyström - 26 augusti 2012 21:41


 

Av Johanna Nyström - 26 augusti 2012 21:37


Bingon sket sig totalt. Ingen vinst. Men ett nummer ifrån tre gånger på sjukt bra vinster. 

Nåja, bättre lycka nästa gång. 



Nu ska jag glo just innan jag bäddar ner mig. Öppnar imorgon så måste vara i säng hyffsat tidigt. Alarmet ringer 05.30 så. godnatt.

Av Johanna Nyström - 26 augusti 2012 18:36


Är i G och har nyss haft ut alla hundar och låtit dom leka av sig. Åååh herregud så Zeb & Zalo håller på. Dom tröttnar aldrig. Som bilden nedan kan dom hålla på hur länge som helst. 


 

Av Johanna Nyström - 26 augusti 2012 17:34


Igår blev det go middag på Sangs Thai med Dan och Camilla. Sjukligt god mat och en go cider slank ner. Sen var det tänkt att vi skulle fara hem till mig för att dricka lite och ta de mera lugnt men nepp, istället for vi till Freddy i Svartbyn där vi röjde loss. Och sen till byastugan på 18års fest innan vi for till F igen och sedan tog taxi hem till Tobbe. Och därikring halv tre så knalla jag och matte hem och somnade på direkten. 


Idag har vi däremot mått skit båda två. Har legat hemma i sängen och soffan hela dagen med huvudvärk & illamående tills för 40 minuter sedan då jag kände att de fick vara nog och tog bilen till G-byn här jag ännu sitter. 


Ikväll blir det att spela Bingolotto så jag hoppas innerligt att jag vinner något, inte en ny lott som sist utan en resa, pengar, eller presentkort skulle sitta perffa! ;) Nåja, bara hålla tummar & tår. 

Av Johanna Nyström - 25 augusti 2012 13:27


Igår kväll gasade jag, Matte, Jp och Bettan till Luleå för att äta god mat på Waldorf och sen se bio, Grannpatrullen som faktiskt var bra. Några skratt fick man sig alltid :) Helt Okej för en fredagskväll. 


Lördag idag och vet inte riktigt vad som händer ikväll, håller på bolla nå förslag om nå taco middag + alkohol med Camilla och Dan så vi får väl se vad som händer sen :) Ska iallafall städa lite nu eftersom lägenheten ser ut som en svinstia. 

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Skapa flashcards