Johannanystrom

Alla inlägg under maj 2010

Av Johanna Nyström - 21 maj 2010 09:31

Igår blev resan bokad efter många om&men! Blev lite dyrare än räknat men vafan, de är det värt! :)


Dessutom blir det inte bara Bulgarien en vecka utan även en dag & natt i Stockholm. Så vi kommer inte hem förren 1 Jun eftersom planet från stockholm går på tisdagmorgon. Kan bli kul och sovplats har vi fixat där om vi vill men är nog värt höra vad det kostar på Arlanda också så slipper man hålla på åka in till stan, passa tider osv. Vi får se, det löser sig!


Men det här kommer iaf bli garn mega kul :) Imorgon 11.40 går planet från Luleå till Sthlm och 18.20 på kvällen går det från sthlm till Bulgarien :) Och det bästa av allt, vi slipper satta cruisingen här i Ökx, fyfan så skönt!!

Av Johanna Nyström - 18 maj 2010 17:52

Pengar till resan är fixat för min del så nu är det egentligen bara vänta tills Fredag & boka, men det återstår en sak, Lina´s pass.... Hmmmm!

Hoppas verkligen det blir av, skulle vara grymt kul och skönt som fan att fara bort, sola & bada :) Nåja, vi får se imorgon. Men Bulgarien blir det iaf om de blir av =) Billigt & bra!


Nu ska jag fixa till sminket lite och dra ner på UG för att hålla Lina sällskap när hon har praktik .... Tjoho!



Av Johanna Nyström - 18 maj 2010 09:12

Tog jag & Lina igår. Och, JA det var kallt. Men inte så överdrivet.

Efter att vi glassat runt i solen hela dagen igår drog vi vidare till Helena där vi väntade in hela flickgänget för att dra en kubb match ;) Men innan dom andra kom så hann jag, Lina & Helena kika lite på resor och hittade väldigt billiga, och snabbt bestämde vi att får vi fixat pengar så bokar vi en på Fredag och åker på Lördag. Skulle vara sinnessjukt kul och för mig ser det ljus ut, morfar brukar alltid vara snäll och låna och nu behövs bara 3000kr så :) Så håller nu tummrna att dom andra får fixat sig nå för en utomlands resa är precis vad jag behöver just nu. Komma bort & slappna av!


För tillfället sitter jag på mirre, kom hit för en liten stund sen och fyfan så tungt det är. Speciellt när det är kanon väder ute varje dag :/

Och int får jag pluggat till slutprovet i psykologi nå heller. Men jag kan passa på att glädja mig åt att jag fick VG på första veckans inlämningsuppgift :) Jag som tyckte det gick skit men tydligen inte! Så nu väntar jag bara på svar från v.2´s inlämn.



Av Johanna Nyström - 16 maj 2010 20:19

Har det verkligen varit. 2 dagar extra ledig dessutom, det gillar vi!

Men nu börjar även denna dra sig mot sitt slut och Måndag, med ny vecka, nya dagar, nya tag närmar sig.

Har varit extremt dålig på att uppdatera den senaste tiden men för att göra det snabbt & enkelt får ni en punktlista med lite av vad jag har hunnit med.


  • Jockfall med Lina & Matte
  • Töre med Lina där vi hämtade Jenny från bussen
  • Grillkväll med en massa folk
  • Ötå/Finland en sväng
  • Alldeles för mycket ätande ute
  • En jäkla massa raggande & glassande i solen
  • Sena kvällar
  • Bus
  • RockaBilly på Fredag (tänkte vara nykter med de sket sig) & kan säga att jag hade grymt jävla kul.
  • Lördag - varmaste dagen +28 ca. Raggade i Dan´s cab hela långa dagen
  • + en jäkla massa massa mer. Kommer knappt ihåg allt ;P

men det här får duga! ;)

Av Johanna Nyström - 16 maj 2010 20:16

På riktigt eller trickfilmat?


Ser iaf ut helt sjukt!

Av Johanna Nyström - 9 maj 2010 13:48

Och det gillar vi inte!

Helgen är över och den har förövrigt varit väldigt lugn för min del och gud så skönt de varit! Nykter & skötsam!


I Fredags så tog jag & Lina de mera lugnt, var kring Bränna med Matte & André och jag invigde stugan för i år. SJUKT skönt att sova här ute.


Lördag så for jag & plocka upp Lina och vi var kring Bränna hela dagen och glassa omkring i solen. Senare på kvällen for jag och hälsade på Linn & Matte, var ju ett bra tag sen sist så. Vi satt mest och surrade på.

For även en sväng förbi lappberget där det var 40-års kalas och kikade just, och innan läggdax hann jag med en sväng förbi Matte där de satt & drack lite folk.


Söndag idag då. Händer inte mkt alls, har hållt på fixa lite här i stugan så det blir lite mera hemtrevligt och så jag får de färdigt nån gång. Kanske blir en liten sväng upp till Tvärån senare idag med mamma och hälsa på Per & Berit och se deras små renkalvar :)


Annars händer det int alls mkt, jag är tillbaka på miroi där jag börjat läsa Psykologi A som är riktigt tråkigt. Har även hunnit få min kamera så jag lovar att bjuda på nå bilder här nå. Mkt att lära sig alla satta inställningar som finns. Och imorgon är det 10 Maj, vilket betyder att jag fyller 20år. KUL!


Nää nu ska jag fortsätta fixa här ........

Av Johanna Nyström - 6 maj 2010 16:31

Det här är en riktig jävla skit dag! Och jag är på världens sämsta humör!

Känner bara för att gråta och skrika allt jag kan! Fyfan säger jag bara!

Allt känns ut så förbannat jobbigt och tungt, och jag har absolut ingen ork i kroppen, int nå! Vill bara fly och aldrig mer komma tillbaka känns det som! Eller stänga in mig på rummet oh aldrig mer komma ut! OJOJ!! 

Av Johanna Nyström - 5 maj 2010 20:56

Idag drog jag, Lina & mamma till Happis för att shoppa lite. Och har precis kommit hem, eller för en timma sen kanske. Nu är jag helt slut och huvudet värker. Blir lugnt resten av kvällen för imorgon är det tillbaka till mirre som gäller :(


Här har ni iaf det jag fyndat idag!


 

      


+ hårfärg

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Skapa flashcards