Johannanystrom

Alla inlägg den 13 januari 2010

Av Johanna Nyström - 13 januari 2010 21:54

Har det verkligen varit. Har legat hemma i princip hela kvällen och bara tagit det lugnt. Varit ut en lill sväng och umgåtts med Amanda, Linn & Axel. Vi var och sladda på isvägen med Amandas nya racing bil, en 240 :) Jag börja ju som sakna min! haha! Och nu har jag precis sett klart en film, Wallander - Skytten. Lika bra som alla andra mer behöver jag inte säga :) Nu ska jag kolla runt lite och slå på en annan film jag laddat ner, sen sussa!

Av Johanna Nyström - 13 januari 2010 14:08

Eller inte riktigt allt. Hade planer på att göra mycket nytta idag men vissa saker gick tyvärr bort! Hade tänkt ta en prommis med hundarna, men då hade pappa redan varit med dom på morgon + att det är alldeles för kallt tycker jag. Sen tänkte jag fara träna en stund också men det gick ju inte heller eftersom jag har inget kort. Och alla som har ett gör annat! Städa rummet hade jag också tänkt men det får vänta tills imorgon istället. Men sola det har jag gjort, nyss och shit så skönt det var. Var tvungen passa på att sola nu en gång innan jag gör tatueringen eftersom man inte får sola på någon vecka efter så. + att jag blir inte lika torr när jag solar. Den här satta skit luften gör ju så att man ruttnar!


Nu ska jag iallafall ta det lugnt ett tag, fara ner till Bränna och boka tid för att färga håret vilket verkligen behövs när man ser vilken utväxt jag har och sen snöra ihop nån god & nyttig mat! Vad händer ikväll??

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards