Johannanystrom

Alla inlägg den 18 januari 2010

Av Johanna Nyström - 18 januari 2010 21:08

Jaa det har jag verkligen, egentligen är det väl söndagar man har det? Men när praktiken börjar imorgon för mig blir det väl Måndagsångest.

Har verkligen ingen större lust alls att ha praktik en månad. Och speciellt inte på dagis, inte nu. Men det är väl bara att bita ihop antar jag? Börjar iaf 08.00 varje dag och när jag slutar har jag ingen aning om, men skulle tro kring fyra säkert? Dom skulle tydligen bestämma hur länge jag ska vara så får väl veta det imorgon!!. Fyfan så tungt. Så idag är sista lediga dagen för mig då på en månad.. Fan så det låter bra eller så int.


Nä, ska inte skriva nå mer om det idag, känner att jag bara gnäller.

Nu ska jag vänta på att klockan blir tio och se Paradise Hotel.  

Av Johanna Nyström - 18 januari 2010 17:01


      



  


      


  


      


      


  


Mer bilder kommer finnas på min pixbox inom kort. www.johannanystrom.pixbox.se

Av Johanna Nyström - 18 januari 2010 10:29

Har varit väldigt dålig på att uppdatera under helgen, eller har rättare sagt inte haft någon lust alls. Men kan ge er en liten sammanfattning av min helg.


Fredag - Var vi en massa tjejer hos Vicky och firade henne för att hon fyllt 20. Där spelade vi spel, sjöng, surrade och skrattade en heeel del. Jag hade skit kul och tycker att vi måste göra om det igen, snart :)


Lördag - Vaknade jag upp med världens bakfylla, fick ligga och spy hela morgonsidan till kl ett typ då jag verkligen tvingade upp mig själv för att fara kolla basket med Linn. Men när vi hade sett två perioder gav vi upp, ville bara spy, spy och spy under hela tiden vi satt där. Så vi for till Amanda istället och intog soffläge i lågon timme. Hon var så snäll och bjöd oss på rostade frallor och Oboy :) Sen på kvällen kommer jag faktiskt inte alls ihåg vad jag gjorde? haha! Minnet sviker men jag tror jag var hemma största delen av kvällen och tog det satans lugnt.


Söndag - Sov skit hela natten eftersom jag var så nervös inför tatueringen som skulle påbörjas kl ett. Väl där och när vi körde igång gick det över och smärtan kom istället sakta men säkert smygandes på mig. Vid ca klockan fem var vi klara och kan säga att sista timmen var obeskrivlig, var så öm och det gjorde så förbannat ont men jag plågade mig själv och vi hann klart det vi skulle så nästa gång är det bara att göra fjällen på draken och lite till så är den klar :) Somnade kring halv tio, var helt död.


Måndag, idag - har sovit skit även i natt, har fått ligga på rygg och sova i princip hela natten eftersom jag alltid annars brukar ligga och sova på högerarm vilket jag absolut inte kunnat göra. Och kan ju även meddela er om att jag vaknat upp med bläck på kroppen, magen och benen. Var fullt i sängen, plasten hade åkt på sniskan. Det är inte ofta man sover i bläck inte. haha! Nu ska jag iaf gå rasta hunden sen ska jag fara till Linn just efter elva då pappa far på jobbet.


Snör upp någon bild från helgen senare.

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards