Johannanystrom

Alla inlägg under februari 2011

Av Johanna Nyström - 28 februari 2011 23:04

Först en hel dag med barnen, sen umgåtts med Helena, hjälpt Dan flytta och fixat till allt typ. Jag är helt slut. Min kropp är helt slut
Så nu snart blir det godnatten för mig för imorgon blir det jobb på Konsum 10-18.15 :) Money, och på Onsdag blir det också jobb dock vet jag inte hur länge men så länge det behövs och det som ska göras är gjort. 
Som tur är får jag en liten sovmorgon imorgon, vilket verkligen behövs. 
Nää, kanske man ska lägga sig till ro och försöka sova? Hur nu det ska gå, är så sjukt tomt och ensamt i sängen :( men men, godnatt!

Av Johanna Nyström - 28 februari 2011 07:12


Måndag igen, och allt återgår till sitt normala igen. Jag är frisk, helgen är över och jag ska har min sista vecka på lekis. Tänk att jag på fredag har varit där i 3 månader, shit så tiden gått snabbt. Känns som nyss jag började. 


Nää, hinner inte skriva nu måste göra mig klar. Jag är dödstrött förresten!

Av Johanna Nyström - 27 februari 2011 18:28


Som både skönt och tråkigt att helgen är över. Den har varit både bra & dålig. Drar en snabb sammanfattning. 


Fredag - Hände inte allt för mycket, vi var kring Bränna med Dan och sen for vi några stycken på UG och såg i brist på annat, men det var trevligt :) När det stängde kl elva for jag och Matte hem och Micke kom höll oss sällskap till nån film. 


Lördag - Vi for till G-byn och hämtade skotern och drog ut på en lill tur med Dan, Tobbe, Pär & Anton. Orkar inte ens skriva vars vi var men de var en av dom bästa dagarna på det här året, fan så kul vi hade & fick skratta :) Efter det blev det bastubad & alkohol intag i Stråkan och sen fest på Tallvik hos Tobbe innan vi for hem sov. 


Söndag - Vaknade upp i Gbyn eftersom Matte söp bort nycklarna igår och vi inte tog oss in. Natten har varit hemskt, fyfan så jag fått spy och mått dåligt och samtidigt fått ta hand om sötjäveln min :) 

Men efter att Micke kom och plocka upp oss och en pizza från Nilles och 2 timmars sömn så är man nästan människa igen. Just nu ligger vi hos Micke och tar det extremt lugnt och äter gott. 


Måndag imorgon = pratik. Hmm.. Men är sista veckan nu så det känns ut bra men ändå tråkigt, hur jag kommer sakna de små söta liven :(

Av Johanna Nyström - 25 februari 2011 15:11


Skönt ...


Vettetusans vad som händer ikväll, hade varit gott ta sig en lill mun men vet inte. Är det värt dricka här i Ökx? Har iaf varit på bolaget utifallatt. 

Annars blir det väl rätt så chill :) 


Igår for jag och umgicks med Annika. Vi fixade igång hennes bil och ragga, sen kom Helena och höll oss sällskap och sen skulle Annika sätta löshår på Lina så vi joina dom, det blev hemskt mycket surr och dill, mkt trevligt! :)

Och efter nå tag traska jag till Matte och såg nån film, svammla på och somnade. 


Av Johanna Nyström - 24 februari 2011 16:07


I solariumet för en stund sen, fan så skönt det var. tacka för att det finns, vad hade man annars gjort under vintrarna? 

Har även hunnit vara ner till mormor och morfar och bytt gardiner och allmänt hälsat på, var ett bra tag sen sist så det var på tiden. Nu snart ska jag försöka styra upp nå mat för jag håller på hungras ihjäl, men när det aldrig finns nå mat i det här huset är de int så lätt. Sen blir det väl att umgås med Annika skull jag tro om hon inte är för trött efter jobbet :)

-

Av Johanna Nyström - 24 februari 2011 16:05



  

Av Johanna Nyström - 24 februari 2011 11:01


Lyssna några gånger så börjar man gilla den :)


Av Johanna Nyström - 24 februari 2011 10:22


Hittade massor med fina saker igår och jag ville ha allt jag såg i princip men som tur var fattade jag att stoppa mig själv. Måste vara lite snål nu om jag ska ha råd med en bil, men lite saker fick jag iaf med mig hem :) 3 armband, ett par öronhängen, ett midjebälte, ett nytt svart Gina linne, en "låda" där man stoppar smycken i, ett smyckesträd & en liten sminkväska. Tror det var allt? Vet int riktigt vad jag hänt med mig men jag har fått nå köpil av smycken, speciellt armband, vill ha alla jag ser :) haha! Sen de där smyckesträdet +lådan köpte jag i brist på annat för ett presentkort som jag fått för 3 år sen. Men nog vettja dom kommer till användning :P Sen fick jag ju även trycka i mig en satans god tacotallrik på Dagobert :)


   

     

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards