Johannanystrom

Alla inlägg den 3 januari 2010

Av Johanna Nyström - 3 januari 2010 11:36

På att vara förkyld. Får ju satan inte sova nå under nätterna. Vaknar tusen gånger för att jag knappt kan andas, nässpray hjälper inte och halsen värker. Sen när man väl kan sova är ju alla helt dumma i huvudet i det här huset och lever om före självaste fan! ÅÅH!!

Jag är sjukt trött, helt slut i kropp & själ. Det tar mer än vad man tror på en att inte få en "ordentlig" sömn.


Men men! Söndag idag, fast det känns ut som Måndag. Idag blir det en väldigt lugn dag tror jag. Känner inte för att göra nå mer "ansträngande" saker om man säger så. Nää, känner inte för att skriva här, har inge vettigt att komma med.

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards