Johannanystrom

Alla inlägg den 14 januari 2010

Av Johanna Nyström - 14 januari 2010 17:39

 

Längtar tills imorgon då jag får träffa Vickan igen :) 

Av Johanna Nyström - 14 januari 2010 15:54

Jag ställde mig på vågen här tidigare idag, bara för en "kul" grej och för att se om det hänt något sen senast nu när jag börjat med det här "nyttigare". Jag hade inga förväntningar alls, men jag höll på tappa hakan när jag såg att jag gått ner 1 kg sen i Tisdags då jag började med det. SHIT! Kan det verkligen vara möjligt? Att man går ner så snabbt på bara tre dagar? Och ändå har jag "fuskat" en dag med en måltid, när vi var i Luleå och vi åt på Max? Ja jag fattar ingenting? Tre dagar är ju inget. Men tydligen så funkar det, bättre än förväntat. Men förutom i tisdags så har jag faktiskt följt det precis som man ska och verkligen ätit "rätt" osv. Sjukt! haha! Men gissa om jag blev glad? Och ännu gladare då jag tog tag i mig själv idag och tog en prommis. + att det blir hårdträning varje dag från och med Måndag + promenad varje dag :)


Nåja, nu ska jag vänta på att pappa kommer hem så ska vi fara hämta hem bilen från verkstan sen ska jag börja med maten, det blir kyckling och råris + massa sallad idag. Mums så gott! Och råris är faktiskt riktigt riktigt gott fast man kan tro att det ska vara äckligt men det smakar nästan samma som vanligt + att det är tusen gånger nyttigare.

Av Johanna Nyström - 14 januari 2010 14:58

Såg en film igår jag bara måste tipsa er om! Imagine That heter den och den var riktigt bra. En lite mer rolig "barnfilm" eller hur jag ska förklara. Jag fick mig då många goda skratt som förhoppningsvis förlänger livet lite grann :) Men alla filmer som Eddie Murphy är med i är väl bra?


  

Av Johanna Nyström - 14 januari 2010 14:20

Jag trotsade kylan och klädde på mig en massa kläder, långkallingar, byxor, täckbyxor, linne, tjocktröja, jacka, mössa, vantar och "halsduk", tog hundarna och gick ner på älven och SHIT så fin himmel det var. Synd att jag inte hade med kameran för det hade verkligen blivit riktigt fina bilder men tog några med telefon och dom duger :) Blev dock bara en 40 minuter för det var rikitgt riktigt kallt.


Här är bilderna jag tog!


  


      


      

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards