Johannanystrom

Alla inlägg den 12 januari 2010

Av Johanna Nyström - 12 januari 2010 20:23

Har kollat en film tidigare ikväll, Flirting with forty.

Såna HÄR filmer älskar jag!


  

Av Johanna Nyström - 12 januari 2010 17:17

En liten en iaf :) Sååå söt han är Zeb!


    

Av Johanna Nyström - 12 januari 2010 17:03

Då var man hemma igen efter en dag i Luleå med Linn. Kan ju meddela er om att det var sjukt svårt, tungt och jobbigt att ta sig upp 05.30 på morgon när alarmet ringde. Jag var dödstrött och trodde jag skulle dö! Men det gick! Väl framme i Luleå for vi till polisstationen där Linn & Britta skulle vittna. Vi fick sitta i ett litet rum framför en TV där man såg sig själv. Vi hann han mycket roligt åt det :) haha! När det väl satte igång höll jag på dö av skratt, fick verkligen kämpa emot allt jag kunde för att inte få ett skrattanfall, vilket var sjukt nära att jag fick. Fick trycka in tröjan i munnen för att det inte skulle höras. Haha! Hade nog inte varit så bra :) Efter det var över, en timme senare så gick vi stan en sväng där jag hann fynda mig två strumpbyxor, ett par svarta och ett par gråa, ett par svarta leggings och ett par svarta jeans. Sen åt vi på Max och rullade hemåt. JA, jag vet, jag skulle ju börja med det "nyttigare" idag men så länge jag gnällt om strips med smältost kunde jag inte motstå. Sen rullade vi hemåt. Och här hemma har jag gjort en kycklingsallad. Mums på smarrigt det var! och nu ligger jag här i sängen och tar de mera lugnt, är helt slutkörd. Kanske man tar sig en powernap? Skulle verkligen behövas, eller så slår jag på en film och ser så kanske jag lyckas somna rätt så tidigt ikväll :)


Här kommer några bilder på när dom vittna genom "kamera".


  



    

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards