Johannanystrom

Alla inlägg den 5 januari 2010

Av Johanna Nyström - 5 januari 2010 21:06

Jag måste bara tipsa er om den här sidan. www.felsms.com

Den är så jäkla bra och man får sig alltid ett gott skratt som förlänger livet :)


Nu sitter jag hos Linn och tar de mera lugnt, väntar på att hon ska äta klart så ska vi börja röra oss inåt "stan". Planen är väl att försöka styra upp nå roligt ikväll men den ständiga frågan VAD?? plågar oss.

Såna här gånger önskar man att man bodde i en lite större stad där det finns fler alternativ på saker att göra.

Av Johanna Nyström - 5 januari 2010 17:12

Fan, jag minns hur glad jag blev när vi vann den här enorma chokladasken på Boden Alive år 2007.


  


  

Av Johanna Nyström - 5 januari 2010 17:00

efter att shoppa är precis vad jag har! Men jag måste spara ifall jag nu ska tattuera mig. Och om jag nu kan bestämma mig vad jag ska göra. Hittils står det mellan två olika saker. En drake med bakgrund? Eller en ros/blomma med massa grejs? Jag kan verkligen inte bestämma mig och jag håller på bli tokig. Vill ju skriva nå också, men jag hittar inge citat/mening som passar. Och det man vill ha, eller skulle kunna tänka sig har ju redan hela världen eller så ska alla man känner göra det! Jag känner mig bara så lätt irriterad idag vilket beror på många många saker. Nå skit samma!! Ska vänta på att mamma kommer hem så jag får mig nå mat sen får vi se vad kvällen har att komma med!



Ibland känns det som att jag inte existerar för dig nå mer!!

Av Johanna Nyström - 5 januari 2010 16:51

Har legat och kollat film hela dagen typ. Och tänkte tipsa er om filmen, Into the blue 2. Den gick faktiskt att se men den slår ju absolut inte första filmen. Och ett stort minus var ju att det inte var samma skådisar med. Men den duger :)


  

Av Johanna Nyström - 5 januari 2010 12:22

Det verkar ut som att jag får dras med att vara sjuk några dagar till. Men bara jag slipper feber så är jag nöjd. Natten har varit SKIT! Jag har vaknat tusen miljoner gånger av att inte kunna andas och av hosta. Nu vill jag verkligen bli frisk!!


Idag är det trettondagsafton, ingen speciell dag enligt mig men jag hade ändå velat hitta på något roligt ikväll. Umgås och göra nå roligt. Någon som är på? Orkar inte ligga hemma ensam ikväll igen, det suger!

Någon som är sugen att göra nå? Hör av er!!


Nu ska jag bara ta de lugnt, ta mig ork att stiga upp från sängen, äta frukost, duscha och sen........... ?

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards