Johannanystrom

Alla inlägg den 15 januari 2010

Av Johanna Nyström - 15 januari 2010 17:35

För PARTY!!! :) Nu är jag fixad & klar, dock är jag väldigt missnöjd med klädvalet. Hmmm.. Ska jag verkligen göra ett nytt försök och hitta nå annat att ha på mig eller ska jag låta det vara? Känns ut förbannat jobbigt! Hur ska jag?


Okey, jag ger det ett till försök, hittar jag inget tar jag fan det här! ÅÅH!

Tror förresten det kommer bli skit kul ikväll :)

Av Johanna Nyström - 15 januari 2010 14:29

Nu har jag precis kommit hem efter ett besök på AF och efter lite styrketräning. På AF blev det bestämt att jag börjar praktik på dagis - Grodan på Tisdag till veckan och ska vara där i en månad. Jag har ingen direkt större lust till det, är väldigt negativ till saken men det kanske är lika bra? För som det är just nu ligger jag ju bara hemma och ruttnar, har verkligen blivit alldeles för lat när den gäller den delen "jobb & praktik". Nåja, det är ju bara en månad så! Det fixar jag!

Sen blev jag väldigt irriterad över en sak, det kommer nu bli tjorv med mina pengar, sist jag lämnade in pappret hade jag skrivit fel datum och då fick jag ett brev av försäkringskassan där det stod vilka datum jag ska skriva för nästkommande period (alltså nu), och jag skrev som man skulle och som det stod för att det nu skulle bli rätt men väl inne på AF säger gubben att jag har skrivit fel datum! Att det ska vara 16 till 15. men det ska det fanimej inte, jag har datumen 16-17 eller 17-16. Försökte säga det och uti pappret men nej det var tydligen inte så! Jag/dom har fel. Så nu kommer det änen gång bli fel... SATANS SKIT!!


Sen har jag varit och tränat, shit så skönt det var, är helt slut i kroppen. Så nu blir det duschen, äta och göra sig klar innan jag far till Vicky för lite party, spel med en massa tjejer :) Kommer säkert bli kul.


MEN, den stora frågan är ju vad fan man ska ha på sig?!?!?

Av Johanna Nyström - 15 januari 2010 11:14

ÄNTLIGEN!! =)


Igår efter maten drog jag till Linn där vi satt och surrade på och drack te, mycket gott. Senare drog vi vidare till Dan för en kaffekväll. Vi surrade på alldeles för mycket och sen hittade jag en väldigt rolig funktion på hans dator som jag sysselsatte mig med ett bra tag. haha! Hur jag hade roligt åt det programmet :) Kan snöra upp två bilder som vi tog, dom andra vågar jag inte ens visa för jag höll på sjuka mig så mycket :) Sen väl hemma slog jag på Made In Sweden och såg det innan jag stupade i sängs och vaknade upp kring halv elva på morgon. Har precis varit och skjutsat mamma till jobbet, nu ska jag gå äta nå frukost och fara på AF kl ett sen blir det att styrketräna med Linn.

FREDAG idag gott folk!! :D


  


  

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards