Johannanystrom

Alla inlägg under oktober 2010

Av Johanna Nyström - 31 oktober 2010 20:21

Måste säga att jag hade en väldigt trevlig och rolig dag/kväll igår. 

Vid halv två for jag, Frida, Daniella och Ellen till Piteå till Ida. Väl framme for vi och åt mat, pizza. MUMS! Efter det blev det massa tjejsnack, dill och förberedelser inför kvällen. Vi förfestade hos Ida och åkte sedan in till stan där vi for på stadshotellet och parta loss :) Sjukt kul och sjukt mycket folk. 90 % av alla som var där hade klätt ut sig, och inte lite om man säger så. Synd att vi inte hade nå att klä ut oss till, hade nog varit roligare då :) Men iaf så minglade vi runt där, surra med folk, eller de var väl mer dom som kom fram till oss. Och det är ju sjukt så världen är liten. 2 stycken vi träffa på kände folk från Ökx, hade släktingar här osv. Var en bra kväll iaf om man bortser från alla äckliga och slemmiga killar. Haha! 

Vid halv två var vi nog hemma hos Ida igen där vi gjorde oss klämm-mackor innan vi bäddade ner oss. 


Imorse vaknade vi ganska tidigt, packade ihop och drog in till stan i hopp om att något matställe hade öppet men ikket. Så vi for till Luleå och åt på Dagobert istället och gick en snabbis på stan. 

Väl hemma drog jag ganska så snabbt till Vickan där vi mest legat och chillat. Men en prommis från Bränna till Tallvik hann vi med :) Mycket duktigt och skönt som fan! 

Nu ligger jag hemma och tar det mer än lugnt. Slår väl på en film snart att somna till. 


Jag glömde förresten kameran hemma igår så har typ inga bilder förutom några skit kort jag tog med telefon. Så det sög ju!!

Av Johanna Nyström - 30 oktober 2010 09:42

Igår var det Fredag och den var väldigt lugn & skön. Jag och Annika var och hälsade på Vickan och Albin en sväng, var på UG, runt Bränna och sen när hon for hem var jag med Lars och sladda :)


Lördag idag, har nyss vaknat och ska snart hoppa i duschen och börja packa inför ikväll. För kl ett, halv två sticker vi tjejer till Piteå på inflyttningsfest hos IdaHa som vi är bjudna på :) Blir förfest hos henne, äta ute och sen hade hon bokat bord på stadshotellet :) Kommer nog bli sjukt kul och skönt komma bort härifrån för en kväll/natt..


Såå vi hörs imorgon när jag kommer hem... Puss!

Av Johanna Nyström - 29 oktober 2010 16:39

I år blir det inte att klä ut sig. Känns lite tråkigt, är ju inte ofta man klär ut sig och när det väl nu är ett tillfälle att göra det så gör man inte det.. Men här har ni iaf två saker jag klätt ut mig till. 



2009, Djävul


2007, Rallybrud

   

Av Johanna Nyström - 29 oktober 2010 15:20

Ska jag vara ikväll. Både tråkigt och kul på samma gång. Skönt vara nykter och spara lite pengar när man ska bort imorgon men tråkigt då typ alla i kommunen ska vara full ikväll, finns inte direkt så mycket att göra då. 

Men nog vettja det löser sig tillslut får vi hoppas :)


Har precis kommit hem, har varit på skolan i flera timmar och hälsat på, surrat och allmänt dillat på. Kul :) Nu blir det vila en stund, sen mat och sen får vi se vad man hittar på får nå roligt ....

Av Johanna Nyström - 29 oktober 2010 09:34

Äntligen fredag, som jag längtat! :)


Och snart, eller när AF öppnar ska jag dra dit ner en stund och försöka fixa praktik. Har fixat ett ställe så nu återstår det bara att se om dom går med på att jag får vara där. Annars blir jag SUR om jag inte får.

Och sen får vi se vad resten av dagen/kvällen bjuder på? Tror iallafall det blir nyktert ikväll.


Igår var det Torsdag, Vickan kom hem till mig och joinade, vi satt och kollade på alla mina kamerafilmer jag har på datorn, surra på och for sedan inåt byn. Var ju sjukt halt igår så jag passade på att sladda :) GARN KUL! Dock måste jag få mig vinterdäck till golfen, går knappt köra med dom som är nu. Allround däck är ju inte direkt dom bästa man kan ha, utan dubbar och allmänt dåliga. Så var det nå halt? EEHH JAA!!

Senare drog vi till Nybyn och höll Dan & Tobbe sällskap en stund.


Nää, nu göra mig klar, sedan af .....

Av Johanna Nyström - 28 oktober 2010 14:48

Hur jag ska ihelgen? Eller rättare sagt på lördag? 

Jag håller på bli galen. Velar fram&tillbaka om jag ska fara till pite eller inte. Kan inte bestämma mig. Hade jag inte haft det sjukt dåligt med ekonomin just nu hade jag inte tvekat en sekund, hade farit dirr. Men nu är det ju så, att jag knappt har nå pengar kvar, visst jag har så att jag skulle kunna åka men ska jag då leva på ca 100kr i över en månad? Skulle aldrig gå om inte nå drastiskt händer. Hmmm.. Vill fara, tror det kommer bli sjukt kul och framförallt slippa vara i Ökx för en gångs skull. För här lär det då absolut inte hända nå speciellt i helgen. Nää, ska bestämma mig till imorgon men det lutar mest åt att jag far :) Nog vettja det löser sig med pengar på ett eller annat sätt :)

Av Johanna Nyström - 28 oktober 2010 11:06

Alltså ibland undrar jag vars man egentligen får allt ifrån som man drömmer. haha! Jag fattar noll? Har väl kanske bra fantasi i sömnen? Synd att den inte är lika bra som när jag är vaken ;) Har iaf haft en helt sjuk, konstig och roligt dröm inatt. Orkar inte och kan inte gå in på detaljer men bra var den :)


Nu sitter jag här framför datorn och skriver ännu ett meningslöst inlägg. Ingenting som är viktigt eller intressant att läsa egentligen. Fattar inte ens varför jag bloggar? Kanske för att ha något att göra? För att kanske kunna gå tillbaka i bloggen om ett år eller fler och se vad man gjort? Nått sånt tror jag.


På morgon när jag vakna var marken täckt av vit snö. Härligt! Synd att det är piss väder nu och regnar, allt kommer ju tina bort lika snabbt som det kom. Sitter iallafall och väntar på ett samtal från Vickan, hon och Abbe kanske kommer hit och håller mig sällskap :)  

Av Johanna Nyström - 27 oktober 2010 22:26


Nu har jag precis kollat ikapp alla de 11 avsnitten av PH. 

Så nu tänkte jag göra godnatt :)


GODNATT SVERIGE!


Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Skapa flashcards