Johannanystrom

Alla inlägg under januari 2012

Av Johanna Nyström - 31 januari 2012 21:48


Sitter hemma i soffan och chillar. Syster har varit här en stund och vi började se en film men gav upp ganska snabbt och hon åkte hem och Helena och Annika kom förbi en sväng. 

Nu ska jag mysa mig ner och se på play nå program jag missat innan jag gör natt. 


Man orkar ju sig inte ens ut i den här kylan och tydligen skulle det vara kallt hela veckan. Skit kul.


Saknar mig karl & längtar tills han kommer hem <3


 

Av Johanna Nyström - 31 januari 2012 17:03


Hitta en jätte fin bild på Zeb & Tex på mamma & pappas dator från när dom var i fjällen.

Söt vovvarna. Och snart blir det en till hund, tror pappa skulle hämta en nu i mars om jag inte minns helt fel :)


 

Av Johanna Nyström - 31 januari 2012 16:41


Jobbat 11.30-15 sen for jag och handla massa mat på Konsum så nu finns de då fan mat i kyl & frys :)

Sen har jag varit förbi till Dan & Camilla en sväng och hälsat på, sett hur dom har de i ny lägenheten och surrat såklart! :) Mycket trevligt. Och nu sitter jag i G-byn och väntar på att mamma ska sluta jobba så ska jag hjälpa henne laga tacos. Fan så gott. Längtar tills jag får äta :) 

Ska fixa massa papper också, skriva ut, fylla i och fara skicka så man får sig pengar den här månaden :)

Sen tänkte jag ta en lugn hemma kväll, mysa mig ner i soffan och se tv eller ladda ner nån film och bara ta det lugnt. Sen hur natten kommer gå återstår ju att se :( Oroar mig iaf, mest för att jag är så mörkrädd och inbillar mig saker och för att jag hatar att sova själv. Sist sov jag ju i G-byn men orkar nog inte göra de ikväll. Eller vi får se. 


Fick jobb resten av veckan också, HÄRLIGT! Känns ut förbannat bra, och nu har jag börjat spara dessutom, la in 2000kr igår på sparkontot för att jag ska ha massa pengar till i sommar så man kan fara vars man vill och göra allt man vill och sen en resa till hösten :) Funderar på att föra över lite till men ska vänta till mer i slutet av månaden och se hur mycket jag har kvar och sen när lönen kommer i feb så kan jag spara ännu mer :) Kommer bli fint de här. 


KÄNNER MIG PÅ TOPPEN HUMÖR IDAG! =) WOHO!

Av Johanna Nyström - 31 januari 2012 10:23


Idag borde jag vara utvilad, riktigt jävla utvilad eftersom jag och Matte gick och la oss i sängen igår klockan 21.00 (!) sket i programmet jag hade tänkte se, sängen lockade mer, eller att krypa ner i den tsm med han lockade mer :) Varför så tidigt undrar nog ni? Nå han skulle upp 03.30 inatt och var tvungen lägga sig tidigt. Så inatt har jag sovit sjukt bra och länge, från nio igårkväll till halv tio på morgon och ändå känner jag mig sjukt trött. Hade kunnat sova mycket längre men ska snart fara jobba. 


Kylan verkar vara tillbaka också, fuck. Oroar mig hur bilen ska orka starta? För våran motorvärmarstolpe är sönder och funkar inte hur än mycket dom bytt i den. MORR!!!!!! Nåja, ska springa ut snart och pröva så jag hinner lösa det innan jag börjar ifall den vägrar. 

Av Johanna Nyström - 30 januari 2012 19:13


Har precis kommit hem från G-byn dit jag och Matte varit en stund. Jag blev less för att de var så kallt och orkade inte stå ute och se när dom försökte kabla igång Davids bil så jag gasa hemåt. 

Så nu ska jag bädda ner mig i soffan och vänta på att ett av mina favorit tvprogram ska börja. Familjen Annorlunda. Sjukt bra program och man förvånas verkligen över hur föräldrarna får allt att funka och hur dom orkar. Och efter det blir det Mammor och Minimodeller :) Kvällen är räddad. Sen ska jag mysa på med min karl innan han åker och jobbar. 


Av Johanna Nyström - 30 januari 2012 19:07


Precis som bilden. Ibland vill jag bara ge fingret åt folk. Blir så spy less vissa människor så de finns inte. Visste ni förresten att ofta, nästan varje gång jag kör bil en längre bit, typ till Luleå så blir jag så jävla less alla idioter efter vägarna som inte kan köra bil så jag brukar tuta och ge fingret åt dom.

Brukar kännas ut förbannat skönt!


 

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards