Johannanystrom

Alla inlägg den 6 januari 2010

Av Johanna Nyström - 6 januari 2010 13:58

Igår var det första gången på länge som jag hade riktigt, riktigt roligt :)

Jag, Amanda & Linn var på riktigt "bus" humör igår. Vi hann med mycket roligt, smycka bilar med glitter, lämna snuskiga lappar, spionera, sladda, fara och sno bil och gömma den och en jäkla massa annat :) Nä jag måste säga att gårkvällen blev väldigt lyckad. Och den avslutades utmärkt. När jag kom hem slog jag på filmen jag trånat efter vädigt, väldigt länge nu - Mannen som kunde tala med hästar. Som Amanda var så snäll och tog hem och brände åt mig. Så efter fem nån gång var filmen slut jag jag somnade så gott.


Har vaknat idag vid tolv, hade inte telefonen ringt hade jag sovit mycket längre, alldeles för länge. Så nu sitter jag här i sängen och är trött, hungrig och deppig. Måste väl gå och försöka få i mig nå frukost och sen hoppa i duschen så man är redo för kvällen. Vettefan vad som händer ikväll? Men jag är då sugen på att fara till snabers och se en skräckfilm, vill få vara rädd och ha panik. haha! Men ingen lär väl säkert vara på? 


Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards