Johannanystrom

Direktlänk till inlägg 22 januari 2010

Klar men ingenting händer!?

Av Johanna Nyström - 22 januari 2010 19:11

Har fått tjata på pappa tidigare i nästan två timmar att han skulle göra upp eld så att jag kunde duscha eftersom allt varm vatten var slut. Och efter två timmar gör han egentligen som jag säger, jag väntar typ 30 minuter innan jag går i duschen och enligt honom skulle det nog ha hunnits värmas upp. Jag hoppar in i duschen, slår på vattnet, och det är varmt, jag blir glad tills efter två minuter då det blir kallt igen. Jag vrider på max och det är fortfarande kallt. Blir sur & irriterad, duschar i raketfart eftersom jag håller på frysa ihjäl. När jag duschat klart i KALLT vatten lindar jag handduken runt mig och går med bestämda steg till pappa och är fly förbannad och säger att han ljög, att vattnet var iskallt. Hade något litet utbrott där och sedan går jag in på mitt rum, lägger mig under täcket och ångesten kommer för att jag skrek åt han, var ju inte hans fel, han trodde ju och sa att det är NOG varmt nu. Han kunde ju inte veta helt säkert. Men eftersom jag är så tjurig och envis sa jag emot mig själv och struntade i att säga förlåt. Ibland blir jag bara så sur på mig själv och ..... less. Nåja gjort är gjort.


Har iallafall gjort mig klar nu. Behöver bara snöra på mig nå kläder så kan jag dra ut. Men har ännu inte kommit på något att göra och ingen svarar i telefonen.

Har haft starka funderingar på att fara till Kalix och sova hos Vickan till imorgon, bara för att ha något att göra och komma bort härifrån men jag uteslöt det ganska så snabbt eftersom hon har världens sötaste son att ta hand om och det skulle bara kännas som att jag stör och är ivägen.

Snart ger jag upp det här med att försöka hitta på något och lägger mig i sängen under täcket och säger godnatt!

 
 
Vickan

Vickan

23 januari 2010 13:18

Men hallå nog får du komma hit och sova nå om du vill albin har ju faktiskt en pappa oxå :)

http://Vickanpickaan.blogg.se

 
Johanna

Johanna

24 januari 2010 13:11

Åååh vad söt du är gumman :) Jag får ta och komma här nån gång då :) Vi får väl ligga mysa alla fyra framför tvn eller nå=)hihi

http://johannanystrom.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Nyström - 10 juli 2013 12:11

  Nu lämnar jag denna blogg. Det behövs något nytt ....  Så nu hittar ni mig på http://johannanystroms.se/ ...

Av Johanna Nyström - 9 juli 2013 21:42

                     

-

Av Johanna Nyström - 9 juli 2013 19:40

  Hunnit steka i poolen i förrgår och igår. Inget "riktigt" sommar väder än men har inte gett upp hoppet. Hann ju iallafall få mig lite färg. Men tyvärr så är man ju långt ifrån så brun man brukar vara den här tiden på sommaren. De är ju hemskt. ...

Av Johanna Nyström - 8 juli 2013 10:15

  Mamma ringde nyss och frågade Garbins idag?  Vet inte om jag ska orka pallra mig dit. Blåser ganska mycket ute och är rädd att det blåser tio gånger mer där när de är så öppet och vid älven. Hmm.. Ska väcka Matte och höra vad hans plan är.   ...

Av Johanna Nyström - 7 juli 2013 21:10

  Gud så jag har hunnit med massor med saker sen senast.    Kan börja med att premiär bilbingon i Lansjärv vart lyckad för min del. Vann 1500 kr. Sjukt glad vart jag! Sen har jag hunnit lägga ner massor med tid på Dollar. Vilket beror på att ...

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards