Johannanystrom

Direktlänk till inlägg 25 januari 2010

Ny vecka.

Av Johanna Nyström - 25 januari 2010 15:15

Måndag idag och det känns ju ut både förjävligt och förjävla bra.

Det sämre är att jag måste jobba, det bättre är att det är en dag närmare till helg.


Dagen idag har gått extremt sakta. Det känns som att en kvart har varit en timme. Tror jag måste sluta titta på klockan hela tiden, det gör nog så att tiden känns ut att gå ännu saktare. Men nu är måndagens arbete över och det är bara 4 dagar kvar till fredag. Hur jag längtar!

Mina planer efter att jag slutat idag var ju att skjutsa hem David och ta träningskläderna och fara träna meeeen då hann jag ju med en liten olycka nyss. Jag halka på bron när jag skulle in och slog mig förbannat hårt i ryggen så jag tror träningen får vänta tills imorgon. Det gör för ont. Så istället ska jag nu ta det väldigt väldigt lugnt resten av kvällen.

Äta mat, se 2012 (ÄNTLIGEN) och sen klockan tio Paradise Hotel.

En bra och lugn kväll alltså.


Förresten, någon som vill komma på bio med mig på Onsdag? - Avatar!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Nyström - 10 juli 2013 12:11

  Nu lämnar jag denna blogg. Det behövs något nytt ....  Så nu hittar ni mig på http://johannanystroms.se/ ...

Av Johanna Nyström - 9 juli 2013 21:42

                     

-

Av Johanna Nyström - 9 juli 2013 19:40

  Hunnit steka i poolen i förrgår och igår. Inget "riktigt" sommar väder än men har inte gett upp hoppet. Hann ju iallafall få mig lite färg. Men tyvärr så är man ju långt ifrån så brun man brukar vara den här tiden på sommaren. De är ju hemskt. ...

Av Johanna Nyström - 8 juli 2013 10:15

  Mamma ringde nyss och frågade Garbins idag?  Vet inte om jag ska orka pallra mig dit. Blåser ganska mycket ute och är rädd att det blåser tio gånger mer där när de är så öppet och vid älven. Hmm.. Ska väcka Matte och höra vad hans plan är.   ...

Av Johanna Nyström - 7 juli 2013 21:10

  Gud så jag har hunnit med massor med saker sen senast.    Kan börja med att premiär bilbingon i Lansjärv vart lyckad för min del. Vann 1500 kr. Sjukt glad vart jag! Sen har jag hunnit lägga ner massor med tid på Dollar. Vilket beror på att ...

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Skapa flashcards