Johannanystrom

Alla inlägg under februari 2012

Av Johanna Nyström - 21 februari 2012 18:23


Konstigt att jobbet alltid, precis alltid i mitt fall gör mig på bättre humör. Direkt man stiger innanför dörren.

Kanske för att jag trivs så pass bra på mitt jobb? Och tycker det är sjukt kul. 

Klart att man vissa dagar är mindre "taggad" och ibland bara vill vara ledig men direkt man kommer dit så ändras det helt. Förstår inte varför. Men det är bra :) Jag älskar mitt jobb. Vilket nog beror på att jag älskar barn. Helst av allt skulle jag själv vilja ha barn typ nu, eller helst igår. Men det får vänta ett år iallafall. haha! 


Ligger iallafall hemma i soffan nu och tar det förbannat lugnt, är helt död. Slutkörd. 

Vill bara ligga i soffan och göra ingenting men ska försöka finna orken att fara kasta massa glas, kartonger osv så det slipper ligga skräpa här inne och ute. 

Av Johanna Nyström - 21 februari 2012 09:17


Har vaknat på helt fel sida idag. och allt beror på att jag vakna klockan 06.40 när matte steg upp och for jobba. Kunde inte somna om. Fan så less jag vart. Speciellt när jag var så sjukt trött och verkligen inte kunde somna om. Och jag hade ställt alarm på 09.00 . Det kändes ut förjävligt, när man då väl får sova ut och allt bara förstörs. Så istället lega jag ett tag kvar i sängen i hopp om att somna men gav upp efter ett tag och hoppa i duschen, gjorde mig klar och for till G-byn här jag nu sitter och glor. 

Väntar på att få fara jobba, blir lite mer timmar idag. 11.30-17 . 


Får hoppas att jag under dagen blir på bättre humör vilket jag tror jag kommer bli så snabbt jag fått komma till jobbet och vara med alla härliga barn :)


Nu ska jag fördriva tiden med att se gårdagens BigBrother. det suger att vi inte har kanalen hemma och måste på dagen efter på play. 

Av Johanna Nyström - 20 februari 2012 19:09


Fattar inte vars den här dagen tagit vägen. 

Har inte hunnit göra nå. Först sovit till halv tio, sen fixat mig för jobb, sen jobbat 2,5h, ätit mat hemma och varvat ner och sen varit på möte tills nyss, och snart är det sängen som gäller. 

Nu dom sista 2-3 timmarna ska jag bara ta det sjukt lugnt och ladda inför mer jobb imorgon, 11.30-17.00 .


På Onsdag blir det Ikea om jag inte får jobba längre och om Matte hinner sluta innan klockan tre. Hoppas.

För nu vill jag verkligen få klart allt. Eller få köpt allt så man slipper gå och vänta och känna att allt är "oklart". 


Nää, nu kolla tv.nu och se om de är nå bra program ikväll som man kan bänka sig till :)

Av Johanna Nyström - 20 februari 2012 10:34


Måndag idag och solen den skiner för fullt. Gud så härligt! :) 

Ska snart fara jobba, 11.30-14.00 och sen blir det möte 16.30-18.30 . Vilket man får betalt för så det sitter ju inte helt fel ;) 


Ska snart göra mig klar och sen gå ut och sopa av bilen som var full av snö igen. 

Men först ska jag ta mig en fil tallrik med musli i, satan vad gott de ska bli :)

Av Johanna Nyström - 19 februari 2012 20:36

Hur jag vill ha rött hår igen. Precis den här färgen.. Ojoj

Ska jag? 


         


Eller bara behålla den färgen jag har och göra nå ljusa slingor? Eller bara snöra i en röd färg så det blir mörkt mörkt rött och kanske bara skiftar rött i vissa ljus? Hjälp mig.

Av Johanna Nyström - 19 februari 2012 20:24


Söndagen som bara varit jobbig börjar dra sig mot sitt slut. 

Har haft en lugn och skön helg tillsammans med goda vänner, familj och världens bästa pojkvän. 

En nykter sådan dessutom och jag och Vicky har ju bildbevis t om :)

Igår blev det mest lugnt, var förbi till malin och love med vicky en snabbis, och jag och Matte laga lasagne vilket var helt sinnessjukt obeskrivligt gott. 

Sen mös vi oss ner i soffan till en film innan vi sen for till Vännes och chilla med Micke. 


Idag har det inte hänt allt för mycket, varit sjukt less all snö som ni kanske märkt ;) Varit i G-byn, hjälpt morfar byta gardiner, skottat av chryslern och nu ikväll haft Vicky och Daniella på besök och spelat bingolotto. Så en riktigt lugn dag har jag haft. 


Var förresten nyss ut och skulle se om dom skottat parkeringen våran, och nää de hade dom inte. Alla andras men inte våran. Istället har dom bara plogat förbi den så det är en satans stor jävla snökant så man absolut inte tar sig in nu för att parkera. Fan så less jag blir. Först hela veckan har man fått plumsa i snö för att ta sig ur bilfan eftersom halva fittparkeringen varit full av äckel snö, sen snöar de ännu mer och blåser så de drivit snö på precis hela och sen skottar dom den inte ens. Ja fyfan. Känns som att jag måste hålla mig hemma och borta från alla innan jag får ett stort utbrott. Sjukt sjukt less, JA! Och inte bara på snön utan en jävla massa annat också. Kommer dom inte och plogar park. imorgon måste jag ringa dit och skälla på dom.. 

Man har ju ingenstans att ställa bilfan förutom framför dörren men där ska ju också skottas. 


Nää, nu se det okända och vänta på att BigBrother ska börja. Hur jag längtat! :)

Av Johanna Nyström - 19 februari 2012 17:07


Alltså helt seriöst. Nu får de fan vara nog. Det räcker med snö nu. Fan så less jag börjar bli all snö som bara vräker ner. Vi har sjukt mycket snö och behöver inte en flinga till. 

Allt bara tjorvar och är jobbigt när det kommer såhär mycket snö. 


För. 


1. Piss vädret förstörde våran ikea resa

2. Jag körde fast på parkeringen imorse

3. Man ser knappt nå efter vägarna, vars diket är osv

4. Man blir sjöblöt 

5. Tror jag kört fast bilen nu igen vid vägen. Det slira då jag skulle backa och bilen rörde sig inte så blev less och bara slog av den och gick in.

6. Man får skotta sig ut från lägenheten



Jaa, jag är sjukt less all äckel snö nu. + att jag och matte skotta av chryslern idag som hade ett ton snö på sig, på helt seriöst. 

Av Johanna Nyström - 18 februari 2012 14:46


Sitter fortfarande hemma och funderar på vad man skulle ha gjort idag. 

Känner mig riktigt rastlös och uttråkad. I brist på annat har jag diskat och städat köket så det är skinande blankt och fint. Men nu då? Kanske tar och ser om de finns nå bra webtv-program att se tills det händer nå. Längtar till ikväll för då vet jag att de blir att hitta på något. Var riktigt sugen på att dra med mig Matte till Luleå och äta nå gott och se bio men dom har gett ut varningar på en Klass1 storm och att man ska hålla sig borta från vägarna så tror vi skiter i det. Men nog vettja vi kommer på nå annat att göra :) 


Längtar även till imorgon då det blir ikea. Ska bli sjukt skönt få en sängram och massa annat :) Kommer bli så fint i lägenheten när allt är köpt och på sin plats :)

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards