Johannanystrom

Alla inlägg den 1 februari 2012

Av Johanna Nyström - 1 februari 2012 16:28


Hur ska jag finna orken till att städa? Fan så tråkigt. Känner inte alls för det. Vill bara ligga hemma i soffan och göra ingenting. Eller fara umgås med mina vänner. Kanske man skjuter upp det till senare ikväll eller till imorgon? :) Hade varit skönt. 


Av Johanna Nyström - 1 februari 2012 10:24


Då var det februari. Shit så tiden går fort. Jag fattar inte. Jag hänger inte med. 

Känns som att man bara hinner blinka till en gång så är det en ny dag. 


Har precis duschat och gjort mig klar, nästan. Ska bara snöra på mig nå kläder och sen sticker jag och jobbar 11.30-16 Har sovit skit inatt, vilket jag misstänkte att jag skulle göra. Minsta lilla ljud som låtit har jag vaknat och varit rädd och orolig. Fan att man ska måsta vara så beroende av någon när man sover. Att man inte kan sova normalt. Men antar att de är för att man blivit så van nu. Van att ha någon brevid sig. Är faktiskt lite irriterande. 

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards