Johannanystrom

Alla inlägg den 23 februari 2012

Av Johanna Nyström - 23 februari 2012 22:04


Efter att ha diskat, laddat en tvättmaskin och sett ett bb avsnitt så kom Helena och plockade upp mig.

Vi har snurrat kring Bränna, varit sett Josse & Mattes lgh och varit kört lite överallt. 

Våran körning slutade ju inte så jätte bra. Den slutade med att vi hamnade i diket. 

Vi kom och körde i typ 80, surrade som aldrig förr och var sjukt glada när vi mitteallt upptäcker att en älg står framför bilen, den måste ha haft något fel för den väjer inte av mot diket utan springer rakt fram efter vägen och Helena bromsar allt hon kan men vi bara glider och precis när vi var sjukt nära att köra på älgen åker vi i diket. Och där satt vi fast. Men Johan J var sjukt snäll och kom drog upp oss därifrån.

Ja satan. Då har man prövat med det också. Som tur var hade vi ju tur att det gick så pass bra ändå. Tänk hade vi kört på älgen, den hade flygit upp på huven, rutan med ryggen och säkert tryckt in bilen. Utan bälten åallt. Så ja, tur hade vi då. 


Är hemma nu iallafall. Ska bara ta de lugnt och fundera på livet som jag förövrigt är spy jävla less på.

Av Johanna Nyström - 23 februari 2012 18:01


Har varit på Vippa och ätit gott med Malin och Vicky. Avskedsmiddag kan vi nästan kalla det eftersom Vicky sviker oss och far till Thailand på lördag. Fan så fusk :) Int lite avis är ju jag. 

Sen har vi hängt hos M just så vi fick leka med söt Love. Är precis hemkommen och funderar på hur fan jag ska orka skruva ihop sängramen? Är nog omöjligt eftersom man måste vara två, det går inte annars. 

Men Matte är så upptagen med allt annat så lär nog få vänta några dagar!


Nää, ska slå på ett avsnitt av BB och bara ta de lugnt. Åt helvete med sängskiten.

Av Johanna Nyström - 23 februari 2012 09:52


Torsdag och jag är utvilad. Var riktigt skönt sova ut på morgon tills alarmet ringde. Hade kunnat sova mycket längre men steg upp och tog mig en varm dusch istället och gjorde mig klar. 

Idag blir det jobb 11.30-14.00 . Om jag inte måste stanna längre, och efter det är val planen att fara äta med Vicky & Malin om de inte blivit ändrade planer? 

Sen senare idag/ikväll tänkte jag försöka mig på att skruva ihop sängramen +borden. Kan väl inte vara så svårt? :)


Fredag imorgon och jag längtar inte. Vet redan hur det kommer sluta så. Mmmm..


Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards