Johannanystrom

Alla inlägg den 5 februari 2012

Av Johanna Nyström - 5 februari 2012 22:03


Jag älskar den här låten. Så jävla fin.



-

Av Johanna Nyström - 5 februari 2012 21:21


 

:)

Av Johanna Nyström - 5 februari 2012 20:56


När jag hade som tråkigast så kom Helena och plockade upp mig. Vi tog ett varv på Bränna innan vi for till Vännes och har legat där i flera timmar och bara haft det bra. Legat i soffan och surrat, försökt designa ihop ett kök och bara tagit det lugnt. Sjukt trevligt :)

Kom precis hem och ska nu bara fortsätta ta det lugnt, ska försöka hitta nån bra film att ladda ner och vänta på att min karl kommer hem. Imorgon blir det iallafall Happis = Ikea med Malin & Vicky. OM det nu inte är svinigt kallt så man håller på dö. 


Här har ni en sjukt bra låt. Minns att jag och Matte har nött den inatt när vi kom hem. Vi koppla datorn i förstärkarn och höjde volymen på gärnet och satte oss på golvet framför tvn och lyssna & drack! :) Haha! Hur det måste ha sett kul ut. 


Av Johanna Nyström - 5 februari 2012 17:34


Tror jag legat för många timmar i soffan nu. Känner hur rastlösheten smyger sig på. 

Vill ut och se, få frisk luft, umgås med vänner, allt förutom att ligga här en timme till. 

Men när bilen är cp och det är svin kallt ute så har man nästan inget val. 

Hade velat se nån bra tjej film ikväll och bara ta det lugnt, är det någon som är på?


Nää, ska försöka ta mig härifrån och se annat en stund.

Av Johanna Nyström - 5 februari 2012 13:34


                                         

Av Johanna Nyström - 5 februari 2012 13:10


Trots kylan så har jag haft en riktigt bra & trevlig helg tillsammans med massa olika människor. 


Fredag hände inte så mycket. Var less för att bilen fryst och kvällen spenderades hemma i soffan tsm med Matte. Vi såg nån film och tog det mest lugnt innan vi stupa i säng. 


Lördag började vi dagen med att fara äta på Nilles tsm med Ida, David, Tobbe, Catrin och Pär. Sjukt gott & trevligt. Sen efter det for jag och plockade upp Vicky (fick låna morfars bil tackålov) och vi for hälsa på Malin och Love. Sen for jag, Matte, Ida och David och handla mat, sen hem till oss och lagade tacos. SJUKT GOTT! Och efter alla var mätta och belåtna så kom Vicky & Lina hit och drack, surra och skratta :) Efter att ha suttit några timmar hemma hos mig så fick vi skjuts till Freddy där vi fortsatte festa och hade det trevligt med massa folk :) Och vid 3-snåret rullade vi alla hemåt och jag & Matte fortsatte dricka här hemma helt själva till efter fyra nån gång. haha


Söndag och jag vaknade upp icke bakfull. Konstigt som fan eftersom jag dom senaste gångerna mått förjävligt. Är bara seg och sliten. Men idag blir det lugnt, ska äta lite tacos som finns kvar och senare ikväll blir det nog tårta i G-byn eftersom min fina mamma fyllde år igår. 


Har haft en riktigt bra helg och med tjejerna har man aldrig tråkigt ;)

Snör upp nå bilder på en stund.

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards