Johannanystrom

Alla inlägg den 16 februari 2012

Av Johanna Nyström - 16 februari 2012 20:35


Fick en chock när jag kom hem efter jobbet idag och såg hur fint tv-rummet var. Jag älskar det! 

Känns som att jag aldrig vill lämna lägenheten nu, eller inte tv och sovrummet iaf :) Kök & hall får vi ju vänta på i 2-3 veckor till dom kan tapetsera dom. Men de gör inget för är så sjukt nöjd med dom här två rummen så :) Har hållt på hela kvällen och sätta tillbaka alla saker och städa till. Börjar ta sig nu. Bara nån tavla kvar att hänga upp och sen är de sovrummet som vi måste köpa en sängram till och nån hylla osv. Kommer bli sjukt mysigt när de är klart. Lägger upp nån bild här nån dag då jag orkar fota så får ni se hur de blev. 


Imorgon är det fredag och shit så jag längtar. Är helt slut efter allt jobb och allt flyttande av alla saker hit och dit. Ska bli grymt skönt med helg fast jag annars brukar hata dom och helst vilja ha vecka. Men inte nu. 

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards