Johannanystrom

Alla inlägg den 3 februari 2012

Av Johanna Nyström - 3 februari 2012 22:00


Fick oss skjuts till OK för att låna starthjälpen, bilen starta dirr MEN, ja det finns ett men, ett stort sådant. Den har fryst. FYFAN så härligt allt känns ut just nu. Satans kyla. Och JA, man får gnälla som fan när kylan förstör allt!!! Har glykol & allt i den men den har stått sen i tisdags och sett dum ut så int konstigt. Mattes har också fryst så vi tar oss ingenstans. Nää fyfan säger jag bara. 


Utomlands lockar mer än mest. Synd att ekonomin inte vill hjälpa mig. 

Nu får de fan bli vår innan jag sliter av mig allt hår!!!!!

Av Johanna Nyström - 3 februari 2012 07:38


Fredag och jag ska snart fara jobba. Känner mig sjukt trött och seg. 

Kallt som fan idag också. Vill ha igång min bil men vet fan inte hur de ska gå till? Att kabla igång kan man nog glömma för så sten död den var igår. Orkar verkligen inte känna mig fast här hemma hela helgen. Det skulle driva mig till vansinne. Får hoppas hoppas hoppas att hsb fattar till att laga skiten idag så den funkar så bilen min får lite värme & kärlek och börjar leva igen. Det skulle göra mig överlycklig. 


Ska fixa mig klar nu och vänta på att pappa kommer och hämtar upp mig så jag får skjuts till jobbet. 

Sen vad som händer ikväll vettefan. Det får vi väl se. Har inga planer än så länge. Kylan gör så man tappar all "ork & energi" till att göra nå. Vilket suger!


Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards