Johannanystrom

Alla inlägg den 24 februari 2012

Av Johanna Nyström - 24 februari 2012 23:28


Tråkigaste fredagskvällen på länge. Fyfan säger jag bara. Har inte gjort ett skit ikväll just för att det inte funnits ett skit att göra. Har legat hemma i soffan och varvat mellan datorn och tvn tills jag blev less och for till G-byn för att kunna se BB och därifrån har jag kommit för en liten stund sen. Så nu ligger jag här igen och dör av rastlöshet och är uttråkad till max. 

Men ska hålla mig vaken ett tag till innan jag kryper ner i sängen och väntar på att min karl ska komma hem. LÄNGTAR! Kommer kännas underbart när jag vaknar av att han öppnar dörren och sen kryper ner i sängen brevid mig. Då försvinner nog känslan av ensamhet. Eller jag vet att den gör det.


Av Johanna Nyström - 24 februari 2012 16:13


Ja då har man helg. Skönt på ett sätt men ändå inte. Hade gärna kunnat jobba några dagar till. 

Sitter hemma och har precis duschat och sminkat mig. Mycket. Eller mer än vanligt. Varför vet jag inte? Har inte ens planer på att festa ikväll, men kände för att piffa till det lite extra. I brist på annat typ.


Har ingen aning om vad jag ska göra ikväll. Finns ju inget att göra. Är det nån som vill hänga och hitta på något, hör gärna av er. Jag är på allt. Orkar inte ligga hemma själv och bara bli deprimerad. 

Men ifall att det blir så tänkte jag ladda upp med chips och massa annat gott. Kanske en bra film också.

Av Johanna Nyström - 24 februari 2012 08:54


Lite kallare ute idag men solen ser ut att kunna titta fram under dagen. Sen får vi hoppas att det blir varmare också. Fredag idag, blir att fara jobba 2,5h senare och vad som händer resten av dagen/kvällen får vi se. Men ingenting skulle jag tro. Ingen är på eller vill det jag gett förslag på så slutar nog med att jag ligger hemma ensam i soffan hela kvällen. Eller jag är nästan 100% säker på det. 


Nää, ska ringa syster nu just och sen se om de senaste BB avsnittet finns ute att se. 

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards