Johannanystrom

Alla inlägg den 7 februari 2012

Av Johanna Nyström - 7 februari 2012 21:50


Har hunnit vara en lill stund med Annika ikväll ocj hälsat på Helena. Hemma nu och måste snart tvinga mig till sängen för att sova. Öppnar imorgon vilket innebär att jag börjar 6.30 och att mitt alarm ringer 05.20 för att jag ska hinna duscha. Kommer inte ihåg senast jag stigit upp så tidigt så lär nog vara stendöd men det kommer gå bra. bara jag får koka mig kaffe direkt jag kommer till jobbet så :)


Men först ska jag se Mannen som talar med hundar! Älskar det programmet, han är så duktig och man lär sig alltid något nytt. 

Av Johanna Nyström - 7 februari 2012 19:21


Klickade precis hem en liten beställning från Nelly.com

Kunde verkligen inte hålla mig. Känner att jag vill ha nytt, nytt i massor. Är så sjukt less alla mina kläder och känns som att man alltid har på sig samma när man är ut. Så en ny klänning och ett par nya skor blev det :) Skor, JA! <3


Festklänningar , Exclusive Dress , Jeane Blush - NELLY.COM


Festskor , Irene , Sugarfree Shoes - NELLY.COM



Hoppas skorna är fina i verkligheten och passar!

Av Johanna Nyström - 7 februari 2012 17:28


Kommer min karl hem :) Hur jag längtar! Ska bli så skönt ha han hemma igen, speciellt för att jag ska slippa sova själv en till natt. Men antar att man får försöka överleva 1-2gånger i månaden med att sova själv ;P


Har iaf jobbat hela dagen, vilket har gått super. Efter jobbet for jag till G-byn och åt mat men är nu hemma på T-vik igen. Halv sitt/ligger i soffan och varvar mellan tvn och datorn. Väntar på att klockan ska bli sex så jag får se nå program. Ska försöka ta mig ork till att diska sen så det inte blir ett stort berg för att man skjuter upp det hela tiden.  Men först se tv och invänta M och pussa på han! :) 


Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards