Johannanystrom

Alla inlägg den 14 februari 2012

Av Johanna Nyström - 14 februari 2012 20:47


Vilken mysigt dag det har varit. Beror nog på att det är alla <3 -ans dag :)

Först på jobbet har vi pysslat på hela dagen och låtit alla barn göra fina kort till familj m.m. 

Sen när jag sluta jobba och kom hem fick jag se ett sjukt fint sovrum, som nytt. Jag älskar det! Och sen for jag och Matte på köket och åt god mat som han bjöd på. Vi har tidigare bestämt att vi inte orkar köpa nå åt varandra utan istället far ut äter på den här dagen. 

Tycker egentligen den här dagen är sjukt överskattad, eller den är det. Man behöver inte hålla på köpa och ge varandra gulliga saker, utan istället tycker jag att man kan göra nå mysigt istället. Fast vill man köpa och ge får man självklart göra det. Vi tycker ju alla olika. 


Ikväll har vi varit i Vännes en stund och nu är vi hemma och har precis tömt nästan hela tv-rummet för imorgon börjar dom med det. SKÖNT! Sen är det bara hall & kök kvar så det tar sig :)

Ska bli sjukt skönt när allt är klart för allt är som kaos här. 


Nu blir det chill innan man kryper ner i sängen, ska upp tidigt imorgon eftersom jag öppnar 6.30 och jobbar till 14. 



Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards