Johannanystrom

Alla inlägg den 11 februari 2012

Av Johanna Nyström - 11 februari 2012 16:47


Shit vad tiden rullar på snabbt idag. Hinner knappt blinka så har en timme gått. 

Har hunnit vara med Vicky idag till Malin och surrat vilket alltid är lika trevligt. 

Sen har jag varit till G-byn och fått håret lite fixat av syster och nu sitter jag hemma och har precis sminkat mig, eller försökt sminka mig snygg ;) Hoppas jag lyckades lite iallafall. 

Ska snart ta tag i det största problemet, - vad man ska ha på sig för kläder. Alltid lika svårt och jag är så sjukt less allt jag har och känns som att man använder det hela tiden så hoppas jag hittar nå iallafall.


Kvällens plan(er) är iaf att jag ska fara till Vicky först och börja dricka, sen rullar vi vidare till Dan och Camilla som vi är bjudna till på inflyttningsfest. Kommer nog bli mycket kul :)


Nää, välja kläder var det va ... Mmm.....

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards