Johannanystrom

Alla inlägg den 21 februari 2012

Av Johanna Nyström - 21 februari 2012 22:09


           

Av Johanna Nyström - 21 februari 2012 21:35


Ibland önskar man bara så mycket.. Mycket som verkar ut helt omöjligt, att hända typ.

En av dom sakerna jag önskar mest av allt, eller sjukt mycket är att endel skulle behöva ta sig en riktig fundering och fundera hur dom egentligen beter sig. Sen att visa att man bryr sig och tycker om en skadar aldrig att visa. Det måste man. Man ska vara rädd om de man har och aldrig glömma bort att visa hur mycket personerna betyder för en. Ibland känns det som att jag är osynlig, inte existerar eller egentligen inte betyder nå speciellt. Allt annat och alla andra verkar vara ut så mycket viktigare. Att växa upp i vissa fall uti vissa saker skadar inte heller. Man är ju ändå inte 15-16 år längre. Supandet och rännandet hit & dit syftar jag på mest.


Jag känner mig ofta ensam, eller jag är ofta ensam, speciellt på kvällar. Ligger hemma i soffan själv och har tråkigt. Vilket gör mig sjukt deprimerad och ledsen. Visst umgås jag ibland med vänner osv men man vill inte störa hela tiden heller. Tidigare var det värre, i höst typ, då kunde jag ligga hemma flera veckor varje kväll helt själv, även helger och bara vara ensam. Oftast hade alla andra saker för sig och de sluta ju med att jag inte hade nå större val än att vara själv eller fara till G-byn till mina päron i värsta fall för att slippa vara ensam. Nu är det bättre faktiskt. Jag ligger inte hemma hela veckor och helger själv nå mer, jag är ut umgås veckor och helger. Men ändå känner jag mig så sjukt ensam ibland. Jag vet inte varför men jag känner bara så. Och det är jävligt jobbigt. 

Jag är en sån där människa som vill ha folk runt om kring mig 24/7 helst. Och när jag inte har det blir jag bara deppig och ledsen, nere. Önskar jag slapp känna så ibland. Är inte alltid ska ni tro men ofta. 


Kanske det beror på att jag har så mycket jag bär runt på inom mig som jag aldrig talar med någon om?

Saker som är jobbiga eller saker som jag mår dåligt över? Jag vet inte? Eller så är det bara så att ja är faktiskt rätt så ensam ofta? Alla dagar kan inte heller vara bra och perfekta men jag vet att dom kan vara bättre. Önskar bara så ibland att jag också ska få känna mig lika viktig och betydelsefull som andra människor är för vissa. Att jag också skull få "den där tiden" som andra får. 


Ääh skit samma, antar att ni tycker jag är helt störd nu och fattar inte varför jag skriver såhär men ingen förstår liks. Och känslor är svåra att sätta ord för. Svåra att förklara. Tankar likaså. 


Vill bara säga att jag älskar alla mina vänner, familj och pojkvän sjukt mycket och försöker så gott jag kan med att alltid finnas där för alla när det behövs och jag försöker ge alla lika mycket tid. 

Ni är alla guld värda för mig <3


Glöm inte bort att man ska vara rädd om det man har. För imorgon kan det vara försent. Ta vara på de som betyder nå.


Av Johanna Nyström - 21 februari 2012 18:23


Konstigt att jobbet alltid, precis alltid i mitt fall gör mig på bättre humör. Direkt man stiger innanför dörren.

Kanske för att jag trivs så pass bra på mitt jobb? Och tycker det är sjukt kul. 

Klart att man vissa dagar är mindre "taggad" och ibland bara vill vara ledig men direkt man kommer dit så ändras det helt. Förstår inte varför. Men det är bra :) Jag älskar mitt jobb. Vilket nog beror på att jag älskar barn. Helst av allt skulle jag själv vilja ha barn typ nu, eller helst igår. Men det får vänta ett år iallafall. haha! 


Ligger iallafall hemma i soffan nu och tar det förbannat lugnt, är helt död. Slutkörd. 

Vill bara ligga i soffan och göra ingenting men ska försöka finna orken att fara kasta massa glas, kartonger osv så det slipper ligga skräpa här inne och ute. 

Av Johanna Nyström - 21 februari 2012 09:17


Har vaknat på helt fel sida idag. och allt beror på att jag vakna klockan 06.40 när matte steg upp och for jobba. Kunde inte somna om. Fan så less jag vart. Speciellt när jag var så sjukt trött och verkligen inte kunde somna om. Och jag hade ställt alarm på 09.00 . Det kändes ut förjävligt, när man då väl får sova ut och allt bara förstörs. Så istället lega jag ett tag kvar i sängen i hopp om att somna men gav upp efter ett tag och hoppa i duschen, gjorde mig klar och for till G-byn här jag nu sitter och glor. 

Väntar på att få fara jobba, blir lite mer timmar idag. 11.30-17 . 


Får hoppas att jag under dagen blir på bättre humör vilket jag tror jag kommer bli så snabbt jag fått komma till jobbet och vara med alla härliga barn :)


Nu ska jag fördriva tiden med att se gårdagens BigBrother. det suger att vi inte har kanalen hemma och måste på dagen efter på play. 

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards