Johannanystrom

Alla inlägg den 13 februari 2012

Av Johanna Nyström - 13 februari 2012 22:01


Nu har jag verkligen förtjänat att bara ta det extremt lugnt. Efter en hel dag med jobb, diskande av världens största berg och städande här hemma, samt matlagning så ska jag lägga mig ner i soffan/sängen som ännu står i tv-rummet eftersom dom inte fått upp nå tapeter idag. Bara målat taket och spacka & slipat väggarna. Så ja inatt får vi sova i tv-r igen. Men imorgon lär de bli klart och dom fortsätter med resten. Längtar som fan tills allt är klart! :)


Nää nu chill, ännu mera jobb imorgon 7.30-16 :)

Av Johanna Nyström - 13 februari 2012 07:11


Då var det måndag igen och det betyder jobb. Har sovit skit dåligt inatt, vaknat flera gånger och drömt konstiga drömmar. Kan nog bero på att vi tömde hela sovrummet igår och sköt in sängarna i tv-rummet och har sovit där i varsitt hörn. haha! Är riktigt kaos hemma men när jag kommer hem från jobbet hoppas jag dom gjort klart sovrummet så man får sova som vanligt inatt och dom kan börja med resten av lghn. 


Har farit till G-byn på morgon, duscha och snörde på mig nå kläder och gasa hit. Orkar inte vara hemma när dom ska måla osv. Men ska snart fara inåt byn igen för jobb 7.30-16

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards