Johannanystrom

Alla inlägg den 12 februari 2012

Av Johanna Nyström - 12 februari 2012 22:32


                                                                 

Av Johanna Nyström - 12 februari 2012 22:22


Kvällen igår var sjukt kul & bra. Började med att sitta hemma hos Vicky, hon & jag. Drack cider och goda drinkar, surra och skratta tills vi nästan grät innan vi gick vidare till Dan och Camilla som bjöd oss på inflyttningsfest. Hade sjukt kul och trevligt med allt folk där. Så ja, en helt lyckad kväll vart det. 


På morgon vaknade jag ganska tidigt och inte bakfull, bara trött och seg. Fick ett sms av Vicky om jag skulle komma på en promenad med henne, Malin och Love så åkte in till Bränna där vi var ut och gick en stund innan vi gasa till vippa för bakfyllemat. Sen när jag kom hem igen kröp jag ner i sängen brevid matte och råkades somna om och vakna upp klokan fyra i eftermiddag. haha! 


Ska snart snöra upp nå bilder från igår... Jobb imorgon 7.30-16 och imorgon börjar dom tapetsera här :) Så nyss har vi plockat bort alla saker från sovrummet så nu ekar det här och är som en enda röra. 

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards